دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT8010
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما به یک دستگاه ضبط صدا با کیفیت برای استفاده در محیط های شلوغ نیاز دارید، دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT8010 مد نظر داشته باشید این ویس رکوردر دارای یک میکروفون قوی است که امکان ضبط صدا به صورت 630 درجه ای را برای شما فراهم می اورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و کارایی های این محصول با نقد سایت ایده برتر پارسیان و گیلار همراه ما باشید.

گیلار:

تجربه یک ضبط باکیفیت با ضبط 360 درجه

یکی از بهترین ویژگی های ویس رکوردر حرفه ای فیلیپس DVT8010 دریافت و ضبط صدا به صورت ۳۶۰ درجه است. این خود به دلیل مجهز بودن به میکروفون جدید و ۳۶۰ درجه آن خواهد بود. مهم نیست در جلسات درسی یا سخنرانی‌ها کجا نشسته ایم، مهم این است که میکروفون ۳۶۰ درجه را به کمک کابل مخصوص آن به دستگاه ضبط صدا وصل کرده و صدای محیط از تمام جهات را با کیفیت عالی و بدون کوچکترین نویزی ضبط می‌کنیم. در ضمن، در صورت نیاز می توان اندازه کابل متصل به میکروفون ۳۶۰ درجه را تغییر داد.

قابلیت کنترل از راه دور

این دستگاه ضبط صدا حرفه ای به کمک یک ریموت کنترل بی سیم، این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند تا از راه دور و با در دست داشتن ریموت بتوانند به انجام عملیاتی مانند شروع ضبط، مکث و قطع ضبط صدا دسترسی داشته باشند. قابلیتی که شاید بتوان گفت کمتر دستگاه ضبط صدا از آن برخوردار هستند.

فرمت ضبط صدای محیط

ویس رکوردر حرفه ای فیلیپس DVT8010 صدای محیط را با فرمت MP3 یا WAV دریافت و ضبط خواهد کرد. بنابراین می توانیم به کمک این فرمت آهنگ ها یا صدای محیط را توسط سه میکروفون با فناوری زوم خودکار، ضبط و هر زمان که نیاز شد فایل های محبوب خود را به سادگی و با کیفیت عالی پخش و یا با دوستانمان به اشتراک بگذاریم.

ایده برتر پارسیان:

  • کاربری آسان با استفاده از دکمه های کنترلی

در ویس رکوردر فیلیپس مدل Philips DVT8010 از یک صفحه نمایش LCD رنگی در ابعاد 1.77 اینچ استفاده شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 128 160 پیکسل است و اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، نام فولدر و فایل در حال پخش، کیفیت و مدت زمان سپری شده ضبط و... را به شما نمایش می دهد. پنل جلویی ویس رکوردر فیلیپس DVT8010 شامل دکمه های کنترلیِ آغاز و توقف ضبط یا پخش صدا، منو، حدف فایل و تنظیم صدا می شود که در استفاده راحت تر از دستگاه کمک زیادی به شما می کنند.

  • مجهز به یک میکروفون خارجی و سه میکروفون داخلی قدرتمند

همان طور که اشاره شد، ضبط کننده صدا فیلیپس DVT8010 دارای یک میکروفون خارجی با قابلیت تشخیص صدا به صورت 360 درجه ای است که از طریق کابلی به طول 2 متر به پورت 3.5 میلی متری ویس رکوردر متصل می شود. همچنین خود دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT8010 نیز به سه میکروفون قوی و حساس با قابلیت کاهش نویز مجهز است. از این جهت می توان بر روی این دستگاه برای ضبط حرفه ای صدا با بالاترین کیفیت و به شکلی کاملاً شفاف و واضح حساب باز کرد. همچنین این دستگاه ضبط صدا با کیفیت عالی دارای قابلیت AutoZoom+ و سنسور تشخیص صدا نیز هست و متناسب با جهت قرارگیری دستگاه نسبت به منبع پخش، مناسب ترین میکروفون را به طور اتوماتیک انتخاب کرده و حساسیت آن را افزایش می دهد.

  • ضبط صدا در حالت ها و کیفیت های مختلف

ضبط کننده صدای دانشجویی فیلیپس DVT8010 قادر به ضبط صدا در فرمت های MP3 و WAV و با کیفیت های PCM (با نرخ 1411 kbps)، SHQ (با نرخ 192 kbps)، HQ (با نرخ 96 kbps)، SP (با نرخ 64 kbps) و LP (با نرخ 8 kbps) می باشد و دست شما را در انتخاب کیفیت و حالت مورد نظرتان جهت ضبط باز می گذارد.

از جمله ویژگی های کاربردی دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT8010 در هنگام ضبط صدا می توان به قابلیت AutoAdjust+ اشاره کرد که باعث می شود تا دستگاه متناسب با شرایط محیطی، پارامترهایی مانند میزان حساسیت میکروفون، فیلتر باد، میزان کاهش نویز و... را به صورت اتوماتیک تنظیم کند. بنابراین با استفاده از ویس رکوردر فیلیپس DVT8010 در هر شرایطی قادر به ضبط صدایی شفاف و واضح خواهید بود. همچنین این ضبط کننده صدای دانشجویی دارای قابلیت Voice-activated recording نیز هست. با استفاده از این قابلیت نیازی به در دست گرفتن دستگاه و فشردن دکمه آغاز ضبط را ندارید و می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که با شروع و خاتمه صحبت، ضبط را آغاز و پایان دهد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات کامل تر در مورد خرید دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT8010 و راهنمای خرید به فروشگاه اینترنتی گیلار مراجعه نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی