راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Enterprise M609dn
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی Enterprise M609dn یکی از محصولات برند اچ پی است که به صورت تک کاره عمل می کند، این پرینتر با امکانات متعددی، یک گزینه قابل اعتماد برای حجم کاری سنگین می باشد، از ویژگی های این چاپگر می توان به سرعت و کیفیت مطلوب، امکان پرینت به صورت دورو، سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب اشاره کرد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های این پرینتر خوب می پردازیم، با نقد و بررسی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

دیجی کالا:

پرینتر  M609dn ساخت شرکت hp یکی از محصولات کاربردی این شرکت است که به صورت تک کاره عمل می‌کند. این محصول با ظرفیت 100+550 برگی سینی ورودی خود برای استفاده‌های خانگی یا اداری مناسب است. البته برای خرید این دستگاه برای استفاده‌های خانگی بهتر است حجم کاری بالایی داشته باشید. این مدل دارای توان مصرفی 780 وات در چاپ، 15.3 وات در حالت آماده و 3.1 وات در حالت خواب بوده و صدای تولید شده در حالت پرینت برابر 56dBA است. این مدل از پرینترهای لیزری اچ پی اگرچه قادر چاپ به‌صورت رنگی نیستند اما همچنان لیزری بوده و برای چاپ متن و اسناد طراحی شده‌ است. بااین‌حال می‌توانید با استفاده از این پرینترهای لیزری به چاپ حداکثر 71 صفحه در دقیقه بپردازید. همچنین مدل M609dn ساخت صفحه نمایش 2.7 اینچی رنگی با قابلیت تغییر زاویه دارد و برای اتصال به کامپیوتر پور‌ت‌هایUSB 2.0  و Ethernet بر روی آن تعبیه شده‌اند. گفتنی است، یکی از قابلیت‌های برجسته‌ی این پرینتر، چاپ دورو است که برای چاپ مدارک نیازی به جابه‌جایی کاغد به صورت دستی نخواهید داشت.

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین سرعت در چاپ را تجربه کنید!

شاید بتوان پرینتر اچ پی M609dn را یکی از سریع ترین پرینترهای لیزری اداری موجود در بازار دانست! این پرینتر اچ پی اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 5.3 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن قادر به انجام پرینت با سرعت 75 برگ در دقیقه است. بنابراین به طور کامل می توان بر روی پرینتر تک کاره اچ پی HP M609dn برای چاپ های متوالی در تعداد بالا حساب باز کرد.

در حالت کلی دستگاه پرینتر لیزری اچ پی M609dn توان انجام 300 هزار پرینت در ماه را دارد و یک گزینه قابل اعتماد برای انجام وظایف سنگین به شمار می آید. البته از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان، از این پرینتر لیزری برای 5000 تا 30 هزار پرینت در طول ماه استفاده شود.

  • کیفیت چاپ بسیار عالی در کنار سرعت!

علاوه بر سرعت، چاپگر اچ پی M609dn انتظارات شما در زمینه کیفیت چاپ را نیز به خوبی برآورده می کند! این چاپگر اداری دارای رزولوشن 1200*1200 dpi است و تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید را با وضوح و میزان خوانایی بسیار مطلوبی چاپ می کند. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز با کیفیتی عالی توسط این پرینتر به روی کاغذ منتقل خواهند شد.

  • اتصال آسان به کامپیوتر و شبکه های کابلی

اتصال پرینتر لیزری اداری اچ پی HP M609dn به کامپیوتر از طریق کابل و پورت USB 2.0 تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. این پرینتر لیزری اچ پی دارای پورت اترنت نیز هست و به آسانی می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد. در این حالت دسترسی به پرینتر از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان امکان پذیر می شود و می توان از آن به صورت گروهی یا تیمی بهره برد. لازم به ذکر است که در پرینتر تحت شبکه اچ پی M609dn از قوی ترین متدهای امنیتی استفاده شده و در هنگام کار گروهی با آن به طور کامل از اطلاعات شما محافظت می شود.

بر روی بدنه پرینتر اداری اچ پی M609dn دو پورت USB 2.0 نیز به منظور اتصال فلش مموری قرار دارد. پس برای پرینت فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری، نیازی به اتصال آن به کامپیوتر ندارید و به آسانی می توانید فلش مموری خود را به پرینتر متصل کنید. کلیک کنید:

در پایان قابل ذکر است که اگر به راهنمای جامع و کاملی در رابطه با پرینتر اچ پی M609dn نیاز دارید، به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان ضمن ارائه اطلاعات جامع و تکمیلی همیشه سعی بر این داشته تا محصولات خود را با مناسب ترین قیمت عرضه کند چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق این وب سایت ثبت سفارش نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی