راهنمای خرید پاور بانک باسئوس Baseus Esazi
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در بازار پاوربانک هایی با ویژگی های متنوع در ظرفیت، تعداد و نوع پورت خروجی و ورودی و وزن وجود دارد که هر یک متناسب با قابلیت های خود قیمت های متفاوتی دارند، اگر شما نیز به دنبال یک پاوربانک با کیفیت برای مصارف روزمره خود هستید خرید پاور بانک باسئوس Esazi را مدنظر داشته باشید. ما ویژگی های محصول را از نگاه سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح می دهیم پس این مطلب را از اغاز تا انتها مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • سبک و خوش ساخت، قابلیت حمل آسان

از آنجا که پاور بانک وسیله ای است که به صورت قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد، وزن و ابعاد آن اهمیت زیادی دارد. پاوربانک جیبی باسئوس Esazi در ابعاد 145*70*15 میلی متر و وزن 235 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. به طوری که می توانید آن را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود گذاشته و در تمام طول روز به همراه داشته باشید.
بدنه پاور بانک باسئوس Esazi نیز دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و سطح آن دارای خطوط برجسته ای می باشد. این خطوط برجسته هم باعث زیباتر شدن پاوربانک شده و هم از سُر خوردن آن از دست در هنگام استفاده جلوگیری می کند.

  • ظرفیت مناسب برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت باتری پاوربانک باسئوس Esazi برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره و کاربری عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما این تعداد دفعات شارژ ممکن است کمتر یا بیشتر شود. لازم به ذکر است که علاوه بر شارژ گوشی موبایل، پاور بانک 10000 میلی آمپر باسئوس Esazi برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و ... نیز کاربرد دارد.

  • تنظیم شدت جریان خروجی متناسب با نوع دستگاه

بر روی بدنه شارژر همراه باسئوس Esazi دو پورت خروجی تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها حداکثر برابر با 2.1 آمپر است و سرعت قابل قبولی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. همچنین پاوربانک دو پورت باسئوس Esazi دارای قابلیت تخصیص هوشمند شارژ نیز هست و متناسب با ظرفیت و نیاز دستگاه های متصل به آن، میزان شدت جریان خروجی را تنظیم می کند. این ویژگی باعث می شود تا به باتری گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به پاوربانک فشار وارد نشود و طول عمر آنها افزایش یابد. ادامه مطلب:

دیجی کالا:

پاور بانک Esazi باسئوس دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است که توسط نمایشگری که در بالای این محصول قرار داده شده است می توانید میزان شارژ پاوربانک را مشاهده کنید. بر روی بدنه دو پورت برای شارژ کردن گوشی موبایل و خود پاوربانک وجود دارد، شدت جریان خروجی از این دستگاه برای شارژ کردن گوشی های موبایل 2.1 آمپر است. جنس این پاوربانک از پلاستیک مقاوم، PC و ABS است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. حاشیه های آن به صورت منحنی طراحی شده است و طراحی ظاهری آن نیز به صورت موج دار است که علاوه بر جلوگیری از افتادن محصول از دست، ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. بر روی بدنه این محصول غیر از چراغ LED یک دکمه فیزیکی برای خاموش روشن کردن دستگاه وجود دارد که می تواند نوسانات شدت جریان را کنترل کند و باعث طول عمر و دوام محصول می شود. پاوربانک باسئوس با توجه به ابعاد کوچک و وزن مناسب به راحتی قابل حمل است و می تواند خیال شما را برای شارژ همیشگی گوشی موبایلتان راحت کند.

اگر در فکر خرید یک پاور بانک با کیفیت هستید اما در بین مدل های مختلف و آنچه دقیقاً نیاز دارید، مرددید با کارشناسان سایت ایده برتر تماس بگیرید. به همین منظور با شماره مندرج در این سایت تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی