پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 KIA
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استفاده از هولدر ها و نگه دارنده گوشی موبایل این روز ها کاربردی تر شده است چرا که با پیشرفت تکنولوژی بی شک در دسترس بودن گوشی موبایل یک الزام است شما نیز می توانید با خرید هولدر جنکا MH009 KIA در حین رانندگی به تماس های ضروری خود پاسخ دهید یا اعلان شبکه اجتماعی مطلع شوید. ما از دو سایت ایده برتر و دیجی کالا ویژگی های محصول را برای شما گردآوری کرده ایم همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

روی قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگهدارنده‌ها‌ی «جنکا» لوگوی خودروی KIA طراحی شده است. بنابراین می‌توان گفت این پایه برای دارندگان خودروهای این برند یا علاقه‌مندان به این شرکت ساخته شده است. اساس کار در این سری از پایه نگهدارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنربا است. این پایه به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به داشبورد خودرو را دارد. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی، با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایل‌تان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود در هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل برایتان کاهش پیدا کند. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید. سپس گوشی را به پایه نزدیک کنید تا آهنربای به‌کار رفته در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌تان ادامه دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • نصب محکم بر روی داشبورد ماشین

هولدر جنکا MH009 KIA به صورت نصب شده بر روی داشبورد ماشین قابل استفاده می باشد و خاصیت چسبندگی  بسیار بالایی دارد. چسب به کار رفته در این پایه نگهدارنده دارای کیفیت بسیار مطلوبی است و از جدا شدن هولدر از مکان نصب شده در اثر تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها جلوگیری می کند. همچنین چسب پایه نگهدارنده موبایل داشبورد جنکا MH009 KIA دارای طول عمر بالایی است و مسائلی مانند قرار گرفتن در زیر نور مستقیم خورشید به آن آسیبی نمی زند.

  • نگه داشتن ثابت گوشی به صورت آهنربایی

در صفحه هولدر موبایل داشبورد جنکا MH009 KIA از آهنرباهای قوی استفاده شده و به همین دلیل این هولدر قادر به تحمل وزن و نگه داشتن انواع گوشی های موبایل اندرویدی، گوشی های موبایل آیفون و دستگاه های GPS می باشد. پیش از قرار دادن گوشی بر روی پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 KIA باید ورقه فلزی ارائه شده همراه با محصول را بر روی بدنه گوشی بچسبانید و یا آن را درون قاب گوشی قرار دهید. پس از آن گوشی شما به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی صفحه آهنربایی هولدر قرار می گیرد و با تکان های ماشین از آن جدا نمی شود. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از پایه نگهدارنده مگنتی جنکا MH009 KIA در هنگام رانندگی در خیابان ها و جاده ها استفاده کنید.

  • ابعاد کوچک و کم حجم

پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 KIA دارای ابعادی کوچک و جمع و جور است و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نخواهد کرد. این هولدر مگنتی موبایل از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و بدنه آن در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، ضربات ناگهانی و فشار بیش از حد مقاومت قابل توجهی دارد. ضمن اینکه این هولدر در برابر حرارت تا دمای 60 درجه سانتی گراد دوام می آورد. در مجموع با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل جنکا MH009 KIA کیفیت مطلوب آن را می توان بسیار مطلوب ارزیابی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 KIA دریافت کنید همچنین اگر از این محصول استفاده کرده اید می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت سایت به کاربران دیگر در انتخاب هولدر مورد نظرشان کمک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی