مقایسه قیمت پاوربانک تسکو TSCO TP 848L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که همیشه دغدغه تمام شدن باتری موبایل تان در بیرون از منزل را دارید؟ برای این که در چنین شرایطی باز هم گرفتار نشوید شارژر همراه تسکو TP 848L گزینه ای ایده ال در پیش روی شماست. در ابتدا در این بلاگ مختصری از ویژگی های این محصول را بازگو می کنیم و سپس به مقایسه قیمت این پاور بانک در سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می پردازیم پس همراه باشید.

دیجی کالا:

پاوربانک «TP 848 L» نسخه‌ی به‌روزشده‌ی پاوربانک TP 848 و یکی از محصولات بسیار زیبا و کاربردی شرکت «تسکو» (TSCO) بوده که با ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت روانه‌ی بازار شده است و قادر است گوشی موبایل، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی از این قبیل را شارژ کند. باتری به‌کاررفته در این دستگاه از نوع لیتیوم‌پلیمری است. وزن این محصول 232 گرم است. این پاوربانک تا 5 ولت خروجی دارد و با شدت‌جریان 2.1 آمپر، دستگاه شما را شارژ می‌کند.

 TP 848 L دارای یک کابل متصل برای شارژشدن خود و شارژکردن دستگاه‌های مختلف و یک خروجی مستقل دیگر است تا شارژ هم‌زمان دو دستگاه را فراهم کند. نشانگر LED در این شارژر همراه، میزان شارژ را نشان می‌دهد. این محصول با وزن سبک، ابعاد کوچک و ظاهر زیبا در رنگ‌های سفید و فسفری و مشکی عرضه شده است و برای استفاده‌ی افرادی توصیه می‌شود که به دنبال شارژری سبک و زیبا با قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه هستند.

ایده برتر پارسیان:

  • سبک، زیبا، دارای ضخامت کم

در همان استفاده اول از شارژر همراه تسکو TP 848L متوجه کیفیت ساخت مطلوب آن خواهید شد. سطح بدنه این پاوربانک از چرم مرغوب ساخته شده که دور تا دور آن را یک دوخت زیبا در برگرفته است. این نوع طراحی هم باعث مقاومت بالای پاور بانک در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی شده و هم جلوه ای شیک و خاص به این محصول بخشیده است. همچنین پاوربانک تسکو TP 848L دارای وزن سبک (232 گرم) و ابعاد 142*78*17 میلی متری است و کار بسیار آسانی برای حمل و جابجایی آن خواهید داشت. بنابراین می توانید این پاور بانک گوشی و تبلت را در تمام طول روز با خود به همراه داشته و از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

  • ظرفیت مناسب برای شارژ گوشی و مصارف روزمره

در پاوربانک تسکو TP 848L از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به صورت میانگین کفایت می کند. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی خواهد داشت. علاوه بر موبایل از این پاوربانک 2 پورت تسکو می توان برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون، اسپیکر، دوربین دیجیتال و... نیز بهره برد.

  • دارای یک پورت خروجی و یک کابل متصب به بدنه

بر روی بدنه پاور بانک چرمی تسکو مدل Tsco TP 848 L 10000mAh یک پورت خروجی با شدت جریان 2.1 آمپر تعبیه شده که سرعت بسیار مطلوبی در شارژدهی (به خصوص برای شارژ گوشی) را به شما ارائه می دهد. همچنین این شارژر همراه دارای یک کابل MicroUSB+USB نیز هست که به صورت متصل به بدنه طراحی شده است. از این جهت شما می توانید از شارژر همراه تسکو مدل TP 848L برای شارژ هم زمان دو دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید. همچنین با توجه به طراحی کابل همراه این پاور بانک گوشی موبایل در داخل بدنه، حجم و جابجایی آن به شکلی آسان تر انجام خواهد شد. این ویژگی بر روی قیمت پاوربانک تسکو TP 848L نیز مؤثر بوده است.

فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهد که محصول مورد نظر خود را از نظر قیمت با هم مقایسه کنید سپس متناسب با بودجه اقدام به خرید نمایید. در بررسی انجام شده در رابطه با قیمت پاوربانک TSCO TP 848L در دو سایت ذکر شده می توان گفت شرکت ایده برتر از جمله شرکت های معتبری است که همیشه در تلاش است که محصول را با بهترین قیمت به دست مشتری برساند، شما می توانید برای خرید پاور بانک روکش چرم تسکو TP 848L به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی