راهنمای خرید هندزفری با سیم سنهایزر Sennheiser PMX 686G SPORTS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری از جمله وسایل کاربردی است که همه ما وقتی در راه رسیدن به محل کار، دانشگاه و سفر هستیم از آن استفاده می کنیم هم چنین زمانی که کتاب های صوتی و پاکدست گوش می دهیم کاربرد بالایی دارد. گاهی در تایم های استراحت خود هندزفری را به همراه داریم. اگر شما نیز به دنبال یک هندزفری با کیفیت هستید هندزفری با سیم سنهایزر Sennheiser PMX 686G SPORTS یک گزینه ایده ال است. در این مقاله با شما هستیم با راهنمای خرید هندزفری، اگر قصد خرید هندزفری یا هدفون دارید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

یکی از مشکلات معمول گوش دادن به موسیقی در حین ورزش کردن، افتادن هدفون از داخل گوش است. به همین دلیل برای چنین نوع کاربری باید از هدفون‌هایی استفاده کرد که کاملا داخل گوش یا روی سر ثابت شده و هیچ حرکتی نکند. هدست توگوشی دورگردنی سنهایزر مدل PMX 686G Sport یکی بهترین نمونه‌ها برای استفاده هنگام ورزش است. این هدفون ساختار کاملا ارگونومیکی دارد و هدبند آن پشت سر قرار می‌گیرد و دسته گوشی‌ها هم از پشت دور گوش‌ها پیچیده و گوشی‌ها کاملا داخل گوش قرار می‌گیرند. به این ترتیب حتی با حرکت‌های شدید هم هدفون از داخل گوش خارج نشده و از طرفی هم باعث عرق کردن سر یا لاله گوش‌ها نمی‌شود. این هدست از طریق کابل 1.2 متری با رابط جک 3.5 میلی‌متری به ابزارهای شما متصل شده و نیازی نیست نگران شارژ داشتن و نداشتن آن باشید. بدنه و گوشی‌های این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و طراحی و رنگ‌بندی جذاب و اسپورتی هم دارد. این هدست مجهز به هدفون است و امکان برقراری تماس و مکالمه را هم دارد و روی سیم آن کلید‌هایی برای تنظیم بلندی صدا و برقراری تماس تعبیه شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • رعایت اصول ارگونومی در طراحی

همان طور که اشاره شد، هندزفری سنهایزر مدل Sennheiser PMX 686G SPORTS از نوع دورگردنی است و بدنه آن به گونه ای طراحی شده تا قسمت منتهی به سرگوشی ها دور لاله گوش قرار می گیرند. به نوعی عمکلردی شبیه به یک هدست ورزشی دورگردنی دارد. این نوع طراحی باعث می شود که هندزفری به نوعی دور گردن و گوش های شما قفل شده و در اثر تحرکات ناشی از ورزش، از گوش خارج نشود. لازم به ذکر است که هندزفری باسیم سنهایزر PMX 686G SPORTS از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و تنها 36 گرم وزن دارد. بنابراین استفاده های طولانی مدت از آن باعث ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد.

از دیگر مواردی که در این بخش باید به آن اشاره کنیم، طراحی ضد آب و مقاومت بالای آن در برابر عرق و رطوبت است. این ویژگی امکان استفاده از این هندزفری گردنی ورزشی در هنگام دویدن در فضای باز و شرایط آب و هوایی بارانی را برای شما فراهم می آورد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هندزفری با سیم سنهایزر PMX 686G SPORTS را مناسب دانست.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق کابل

هندزفری ورزشی سنهایزر PMX 686G SPORTS از طریق کابل به دستگاه های دیگر متصل می شود. کابل به کار رفته در این هندزفری دارای رابط 3.5 میلی متری است و 1.2 متر طول دارد. بنابراین به آسانی می توانید هندزفری سنهایزر مدل PMX 686G SPORTS را به انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر و تمام دستگاه های مجهز به پورت 3.5 میلی متری متصل کنید.

کابل هندزفری گوشی موبایل سنهایزر PMX 686G SPORTS دارای کیفیت قابل قبولی بوده و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردگی، در هم پیچیدن و قطعی مواجه نخواهید شد. ضمن اینکه در این کابل از رشته های سیمی مرغوب استفاده شده و به همین دلیل صدا با همان کیفیت اولیه و بدون نویز از دستگاه منبع پخش به هندزفری منتقل خواهد شد.

  • ارائه صدایی با کیفیت و رسا

با توجه به اینکه هندزفری با سیم سنهایزر Sennheiser PMX 686G SPORTS دارای ویژگی های فنی شامل پاسخ فرکانسی 18 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 30 اهم و حساسیت 120 دسی بل است، می توان از کیفیت صدای آن اطمینان کامل داشت. این هندزفری مخصوص ورزش صدایی رسا و واضح را به شما ارائه می دهد و سرگوشی های آن به گونه ای طراحی شده اند تا از ورود صداهای اضافی محیط به داخل گوش جلوگیری کنند. بنابراین با استفاده از هندزفری Sennheiser PMX 686G SPORTS می توانید از موسیقی های مورد علاقه تان در حین ورزش نهایت لذت را ببرید! ضمن اینکه بر روی کابل این هندزفری دکمه هایی به منظور کنترل و تنظیم میزان صدا تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار راحت است. کلیک کنید.

یکی از مواردی که قطعا یک راهنمای خوب برای شما خواهد بود نظر کاربرانی است که از هندزفری با سیم سنهایزر Sennheiser PMX 686G SPORTS استفاده کرده اند شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا از کامنت ها، نظرات کاربران این محصول استفاده نمایید. یا اگر تجربیات استفاده از این هندزفری را دارید با ثبت نظر، دیدگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذاریید.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی