معرفی و بررسی مانیتور صنعتی ال جی LG 32SE3KE
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی ال جی LG 32SE3KE از مانیتور های عریض شرکت ال جی است که شما را از نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بالا هیجان زده می کند! از این مانیتور می توانید برای مدتی طولانی و به صورت متوالی در مراکز تجاری و صنعتی استفاده نمایید. برای بررسی و معرفی این محصول از از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از روشنایی و درخشندگی تصاویر اطمینان داشته باشید!

در مانیتور صنعتی LG 32SE3KE می توانید از تصاویری واضح، شفاف و درخشان با کیفیت عالی بهره ببرید. از ویژگی های منحصر بفرد این تلویزیون بزرگ صنعتی میزان روشنایی مطلوب 350 cd/m2 آن است که باعث نمایش تصاویری درخشان و واضح در تمام محیط ها حتی محیط های روشن می شود. علاوه بر این رزولوشن آن برابر با 1080*1920 پیکسل است و تصاویری با وضوح فول اچ دی را به شما ارائه می دهد.

  • بهره مندی از بهترین فناوری در پنل نمایشگر

سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر در این دستگاه دیجیتال ساینیج بالا است و با ارائه رنگ های با کیفیت، تصاویر واضح تر و روشن تری را در اختیار شما قرار می دهد. دلیل این سرعت بالا مجهز بودن به پنلی با فناوری IPS است که از گران ترین نوع پنل ها در مانیتور و تلویزیون است و افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید را برای شما به همراه دارد.

  • بی وقفه به تماشا بنشینید!

این مانیتور صنعتی 32 اینچ دارای سرعت پاسخدهی 12 میلی ثانیه است و در هنگام تماشای تصاویر مورد نظر یا پخش تبلیغات با آن با مشکلاتی همچون پیکسل پیکسل شدن تصاویر یا تار شدن آنها مواجه نخواهید شد و این چنین مشکلاتی در کار با آن رخ نخواهد داد. ضمن اینکه نمایشگر صنعتی ال جی 32SE3KE دارای زاویه دید 178 درجه به صورت عمودی و افقی است و محتوای در حال نمایش از هر جایی که نشسته باشید قابل دیدن است.

  • طراحی در ظاهری زیبا و ابعاد مناسب

مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی مدل LG 32SE3KE قابلیت های متعددی دارد و امکانات گوناگونی را در اختیار شما قرار می دهد. این نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال در ابعاد 55.5*428.9*729.4 میلی متر و وزن 5.4 کیلوگرم ارائه شده است و 32 اینچ محسوب می شود. ادامه مطلب:

در انتها لازم دیدم به این نکته اشاره کنم که اگر قصد خرید نمایشگر صنعتی ال جی 32SE3KE دارید و در حال تحقیق برای خرید بهترین مانیتور صنعتی های  متناسب با نیاز خود هستید می توانید به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید کارشناسان این سایت اماده راهنمایی شما در این خصوص می باشند.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی