نگاهی نزدیک به ماشین حساب سیتیزن Citizen SDC-814NW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز در کسب و کار خود به با اعداد و ارقام پیچیده سر و کار ندارید و برای انجام محاسبات ساده و روزمره می توانید از ماشین حساب سیتیزن SDC-814NW استفاده کنید. این ماشین حساب کمپانی سیتیزن با ویژگی هایی مانند امکان ذخیره سازی اعداد، مجهز بودن به دو منبع تغذیه و دکمه هایی با عملکرد نرم و روان به خوبی توانسته در بین کاربران به محبوبیت برسد. اگر دیدگاه جامعی در خصوص ماشین حساب اداری سیتیزن SDC-814NW ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی دیجی کالا و ایده برتر پارسیان با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

ابعاد
112 × 125 × 21 میلی متر
وزن
84 گرم
کیس محافظ
خیر

مشخصات فنی

نوع نمایشگر
LCD تک خطی
تعداد رنگ نمایشگر
تک‎رنگ
تعداد کاراکتر
8
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی
خیر
قابلیت انجام محاسبات آماری
خیر

ایده برتر پارسیان:

  • توانمند در انجام محاسبات روزانه

از ماشین حساب ساده سیتیزن SDC-814NW می توان برای انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذر گرفتن از اعداد استفاده کرد. همان طور که اشاره کردیم، شرکت سیتیزن این ماشین حساب فروشگاهی برای انجام محاسبات معمولی عرضه شده و نباید از آن توقع کارهای سنگین را داشت. صفحه نمایش ماشین حساب سیتیزن SDC-814NW نیز به همین منظور طراحی شده و قابلیت نمایش حداکثر 8 رقم را دارد که برای کار با اعداد کوچک و محاسبات ساده کاملاً مناسب می باشد.

  • امکان ذخیره کردن اعداد در حافظه

از دیگر قابلیت های ماشین حساب 8 رقمی سیتیزن SDC-814NW باید به مجهز بودن آن به دکمه های M+، M- و MRC اشاره کنیم. این دکمه ها مخصوص کار با حافظه هستند و به شما اجازه می دهند تا نتیجه محاسبه انجام شده و اعداد مورد نظرتان را در حافظه ذخیره نموده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. استفاده از این دکمه ها باعث می شوند تا محاسبات شما با سرعت بسیار بیشتری به پیش رود.

  • مجهز به دو منبع تغذیه: باتری و نور محیط

بر روی بدنه ماشین حساب ساده حسابداری سیتیزن SDC-814NW یک پنل نوری تعبیه شده که با جذب نور محیط و تبدیل آن به جریان برق، انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می کند. بنابراین این ماشین حساب در طول روز و در مکان های روشن از نور محیط تغذیه نموده و مستقل از باتری عمل می کند. این ویژگی سبب می شود تا طول عمر باتری به کار رفته در ماشین حساب سیتیزن SDC-814NW افزایش یافته و برای مدتی طولانی به تعویض آن نیازی پیدا نکنید. اینجا کلیک کنید

چنانچه در خصوص ماشین حساب ساده حسابداری سیتیزن SDC-814NW نکته ای در ذهن شما یاد آور شده می توانید سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ سایت دیجی کالا مطرح نمایید تا کارشناسان سایت در اسرع وقت پاسخگوی پرسش شما باشند.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی