ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ماشین حساب شرکت پارس حساب می باشد. این شرکت دارای محصولات متنوعی بوده که یکی از خوش ساخت ترین آن ها ماشین حساب PD-30 L می باشد. این ماشین حساب که از نوع رومیزی است برای انجام محاسبات روزمره مناسب می باشد.

 

این محصول در سه سایت آوند پرینتر، ایده برتر و اداری کالا موجود می باشد.

 

سایت آوند پرینتر

 

ماشین حساب Pars Hesab PD-30 L همانطور که از نام آن پیداست، توسط یک برند ایرانی تولید می شود. این ماشین حساب دارای دو نمایشگر بوده بطوریکه محاسبات در دو نمایشگر بطور همزمان به نمایش در می آید. هر دو نمایشگر قادر به نمایش 12 کاراکتر عددی هستند. دکمه ها بصورت استاندارد و با فاصله ای مناسب کنار هم قرار گرفته اند. طراحی بدنه ساده بوده و به رنگ توسی است. این مدل ماشین حساب از دو منبع انرژی باتری و سلول خورشیدی برای روشن ماندن استفاده می کند. Pars Hesab PD-30 L دارای ویژگی کنترل و تصحیح آخرین ورودی است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

شرکت پارس حساب یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ماشین حساب است که محصولاتی خوش ساخت و با دوام را روانه بازار می کند. از جمله محصولات این شرکت باید به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-30 L اشاره کرد که از انواع ماشین حساب رومیزی است و برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها یک گزینه ایده آل به شمار می آید. پس اگر برای انجام محاسبات معمولی ریاضی در کسب و کار خود نیاز به خرید ماشین حساب دارید، ماشین حساب ساده پارس حساب PD-30 L را مد نظر داشته باشید.

  • مجهز بودن به دو صفحه نمایش برای فروشنده و مشتری

یکی از ویژگی هایی که ماشین حساب ایرانی PD-30 L را برای استفاده در محیط های فروشگاهی مناسب کرده، مجهز بودن آن به دو صفحه نمایش می باشد. قسمت بالایی بدنه این ماشین حساب فروشگاهی به صورت برآمده طراحی شده و در هر دو سمت آن یک صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه نمایش ها به طور هم زمان عمل کرده و اعداد وارد شده و نتیجه محاسبه را هم برای فروشنده و هم برای مشتری به نمایش در می آورند.صفحه نمایش های ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-30 L قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارند و کاملاً برای انجام محاسبات فروشگاهی معمولی می توان بر روی آنها حساب باز کرد.

  • محاسبات خود را با سرعت و دقت به پیش ببرید!

ماشین حساب بزرگ پارس حساب PD-30 L در ابعاد 185 * 145 * 45 میلی متر و وزن 248 گرم روانه بازار شده و همان طور که اشاره شد، به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه در رابطه با این ماشین حساب، دکمه های برآمده آن است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. این ویژگی باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام کمتر دچار اشتباه شده و بتوانید محاسبات خود را با سرعت و دقت بسیار بالایی به پیش ببرید.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت اداری کالا

 

نقد و بررسی ماشین حساب PD-30L پارس حساب

ماشین حساب رومیزی Pars Hesab PD-30L دارای نمایشگر بزرگ و 12 کاراکتر و صفحه کلید پلاستیکی می باشد و منبع تغذیه آن نور و باتری است. 

از دیگر ویژگی های آن:

مدل فروشگاهی

دارای کلید % و تک پاک کن

دارای کلید 00

کلید جمع کل (GT)

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی