معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمایش تصویر با کیفیت و وضوح بسیار مطلوب، شدت روشنایی فوق العاده و قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی تنها بخشی از ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830L می باشد. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای شدت روشنایی فوق العاده!

اما شاید بتوان یکی از مشخصات مهم ویدئو پروژکتور سه بعدی پاناسونیک مدل PT-DW830L را شدت روشنایی آن دانست که برابر با 8500 لومن است. این میزان روشنایی باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروجکشن دارای شفافیت و درخشندگی بالایی باشند و از بهترین ویدئو پروژکتورها برای محیط باز باشد. 

  • مجهز به دو لامپ پُر توان

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DW830L از دو لامپ 420 واتی استفاده شده که باعث شده تا تصاویر به نمایش درآمده با آن دارای روشنایی قابل توجهی باشند. این لامپ ها تا 3000 ساعت استفاده عادی از دستگاه و 4000 ساعت استفاده از آن در حالت اکو (اقتصادی) دوام می آورد و تا مدتی طولانی نیاز به صرف هزینه بابت تعویض و سرویس آنها نخواهید داشت. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830L را مناسب دانست.

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف

دستگاه ویدیو پروژکتور Panasonic PT-DW830L  بدون لنز ارائه شده و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای مختلف در آن استفاده کنید. بنابراین مواردی مانند میزان زوم، جابجایی لنز، تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما وابسته خواهد بود.

  • اوج هیجان با نمایش تصاویر به صورت سه بعدی!

با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830L از تصاویری واقعی و سه بعدی بهره مند شوید! این ویدئو پروژکتور تالار از دستگاه های پخش 3D پشتیبانی می کند و اوج هیجان را برای شما به ارمغان می آورد! این ویژگی به خصوص برای مصارف تبلیغاتی کاربرد بالایی دارد و به شما در تحت تأثیر قرار دادن مشتریانتان کمک زیادی می کند!

در پایان تنوع بالای محصول در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان و اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی و توضیحات برای هر محصول از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر ضمن کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با ویدئو پروجکشن سه بعدی پاناسونیک PT-DW830L از خریدی ارزان و مطمئن نیز بهره مند شوید به همین منظور لینک محصول برای شما پیوست گردیده است.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-DW830L





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی