قیمت خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C19
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به دنبال یک پایه نگهدارنده ی خوش ساخت، با کیفیت و جمع و جور هستید نگهدارنده هولدر یسیدو C19 انتخاب هوشمندانه ای است. این پایه نگهدارنده به صفحه نگهدارنده اهنربایی قوی مجهز می باشد که عملکرد بسیار مطلوب در هنگام انواع نگه داشتن گوشی موبایل از خود نشان می دهد. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری به پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C19 داشته باشیم.

دیجی کالا:

پایه نگهدارنده مدل C19

مناسب برای

  • مناسب برای قسمت های دریچه کولر
  • سایر توضیحات
    -اتصال قوی از طریق مگنت
  •  
    -قابلیت چرخش 360 درجه
  • دارای ریموت برای عکاسی
    ندارد

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت نصب بر روی دریچه کولر انواع خودروها

پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C19 از نوع دریچه ای بوده و در پشت بدنه آن یک گیره تعبیه شده است. از طریق این گیره به آسانی می توانید هولدر گوشی موبایل را به دریچه کولر انواع خودروها متصل کنید. گیره به کار رفته در هولدر موبایل روی دریچه کولر یسیدو C19 دارای بالشتک های سیلیکونی است و در هنگام استفاده از آن بر روی دریچه کولر خودرو خط و خشی نمی افتد. مجهز بودن این هولدر به گیره این امکان را به شما می دهد تا در صورت عدم نیاز به آن، به راحتی بتوانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. همچنین پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو یسیدو مدل Yesido C19 به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما نصب می شود و تکان های ماشین اثری روی آن نخواهند داشت.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای

از دیگر قابلیت های پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C19 باید به قابلیت چرخش 360 درجه ای آن اشاره کنیم. با استفاده از این ویژگی می توانید زاویه دید خود نسبت به گوشی را به بهترین شکل تنظیم کنید و در طول رانندگی احاطه کاملی بر گوشی داشته باشید. این ویژگی با توجه به قیمت هولدر گوشی موبایل یسیدو C19 یک مزیت برای آن به شمار می آید.

  • خوش ساخت و زیبا

از لحاظ ظاهری هم هولدر موبایل 360 درجه یسیدو C19 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. سطح نگهدارنده این هولدر به صورت دایره ای طراحی شده و دور تا دور آن را نواری به رنگ طلایی احاطه کرده است. ضمن اینکه این هولدر نگهدارنده موبایل در رنگ تماماً مشکی نیز در بازار موجود است.

بدنه پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C19 از فلز ساخته شده و در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. این نگهدارنده موبايل ماشين دارای ابعاد بسیار جمع و جوری نیز هست و استفاده از آن کوچکترین مزاحمتی برای شما در طول رانندگی ایجاد نمی کند. کلیک کنید

برای هرگونه راهنمایی و اطلاعات بیشتر در مورد هولدر موبایل 360 درجه یسیدو C19 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید، کارشناسان حرفه ای ایده برتر همیشه در تلاش اند که شما را در انتخاب بهترین محصول یاری کنند.                                                                                                        





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی