پایه نگهدارنده گوشی موبایل یسیدو Yesido C6
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C6 با خیال راحت می توانید در هنگام رانندگی در خیابان های شهر و یا جاده از گوشی موبایل خود استفاده نمایید. با این پایه نگهدارنده ضمن اینکه سفر بی خطر و ایمن را تجربه می کنید به راحتی می توانید از اپ های مسیر یاب استفاده کنید و به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید. اگر دیدگاه جامعی در خصوص پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد یسیدو C6 ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند پس برای اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و مستر کالا با ما باشید.

مسترکالا:

هولدر یا همان پایه نگهدارنده یسیدو مدل C6 از دو قسمت ساخته شده که این دو توسط یک پین به یکدیگر متصل شده اند.قسمت نگهدارنده ی گوشی قابلیت چرخش 360 درجه ای داشته و دارای گیره ای نرم بوده که در عین محکم نگه داشتن گوشی هیچگونه فشار و آسیبی به آن وارد نمی سازد و در ضمن مانع از ایجاد خط و خش بر روی گوشی می شود.قسمت پایه این هولدر ،ژله ای با چسبندگی بالا بوده و توانایی نگهداری گوشی های سنگین را بدون جابجایی و افتادن دارد،شما می توانید این پایه نگهدارنده  را به سطوحی مانند میز و یا داشبورد بچسبانید.این هولدر کاربرد عمومی داشته و نه‌ تنها برای گوشی موبایل استفاده می شوند بلکه می‌توان از آن‌ها برای نگهداری موقعیت‌یاب های GPS و موزیک پلیر ها هم استفاده کرد.

هولدر موبایل یسیدو C6 مناسب برای انواع دستگاه تا عرض 9 سانتی متر بوده و به رغم بدنه ی آن که  از فلز و پلاستیک ABS ساخته شده کیفیت ساخت مطلوبی دارد.پایه چسبنده ی این هولدر نیز از چسبندگی مطلوبی برخوردار بوده و قادر خواهید بود این هولدر را در اکثر نقاط به سادگی نصب کنید.

دیجی کالا:

مشخصات فنی پایه نگهدارنده مدل Yesido C6

  • مناسب برای
    گوشی های کوچکتر از 6 اینچ
  • قابلیت شارژ
    ندارد
  • اسپیکر
    ندارد
  • شارژ فندکی
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت چرخش 360 درجه     

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با گوشی های 3.5 تا 6 اینچی

پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد یسیدو C6 از دو قسمت ساخته شده که توسط یک پین مفصل مانند به یکدیگر متصل شده اند. پایه این هولدر دارای طولی حدود 31 سانتی متر است و بازوی متصل به آن دارای یک گیره می باشد. فاصله بین اهرم های این گیره به آسانی قابل تنظیم است و شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون در ابعاد 3.5 تا 6 اینچ را درون آن قرار دهید. همچنین این گیره به شکلی کاملاً نرم طراحی شده و باعث ایجاد خط و خش بر روی گوشی قرار گرفته در آن نمی شود.

  • قابلیت چرخش 360 درجه ای و تنظیم زاویه دید

صفحه نگهدارنده پایه نگهدارنده گیره ای گوشی یسیدو C6 از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا متناسب با موقعیت خود بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر گوشی را تنظیم کنید. ضمن اینکه شما می توانید ارتفاع قرارگیری گوشی را از طریق تنظیم زاویه قسمت مفصل مانند به کار رفته در هولدر، کم یا زیاد کنید. با توجه به این قابلیت ها به آسانی می توانید به گوشی خود در هنگام رانندگی دسترسی داشته باشید.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

علاوه بر کارایی های فنی، پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C6 از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای خواهد بود. بدنه این هولدر گوشی از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار یا خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. ادامه مطلب:

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاعات فنی، مشخصات و ویژگی های پایه نگهدارنده گوشی یسیدو C6 به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. به علاوه در این سایت فضایی برای تبادل نظر در مورد این محصول نیز وجود دارد تا بتوانید نظرات و سوالات خود را مطرح نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی