خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 BYD
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این روز ها استفاده از هولدر یا نگه دارنده گوشی موبایل بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که با پیشرفت تکنولوژی استفاده از گوشی همراه کار ما را اسان تر می کنند به همین منظور بی شک دردسترس بودن دائمی انها مهم می باشد. به همین منظور شرکت معتبر جنکا اقدام به طراحی و تولید هولدر های موبایل کرده است که از جمله ان ها می توان به پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 BYD اشاره کرد. بنابراین اگر علاقه مند به خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 BYD و دانستن ویژگی‌های آن‌ها هستید، در این بلاگ به بررسی قابلیت ها و کارایی محصول پرداخته می شود، پس با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بپردازیم.

دیجی کالا:

روی قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل در این مدل از پایه نگهدارنده‌ها‌ی «جنکا» لوگوی خودروی BYD طراحی شده است؛بنابراین می‌توان گفت این پایه برای دارندگان خودروهای این برند یا علاقه‌مندان به این شرکت ساخته شده است. اساس کار در این سری از پایه نگهدارنده‌های جنکا نیروی مغناطیس آهنرباست. این پایه به صورتی طراحی شده که قابلیت اتصال به داشبورد خودرو را دارد. شما می‌توانید این مدل از پایه‌های جنکا را به‌سادگی با استفاده از چسب دو طرفه‌ی زیر آن، روی داشبورد خودرو نصب کنید و سپس گوشی موبایلتان را روی آن قرار دهید. این محصول با انواع گوشی‌های موبایل سازگاری دارد و باعث می‌شود هنگام رانندگی تمرکز بیشتری داشته باشید و احتمال تصادف در اثر استفاده از گوشی موبایل کاهش پیدا کند. برای استفاده و قرار دادن گوشی موبایل روی این مدل کافی است، یکی از صفحه‌های فلزی داخل بسته‌بندی را به پشت گوشی موبایل یا کاور آن متصل کنید؛ سپس گوشی را به پایه نزدیک کرده تا آهنربای به‌کاررفته در قسمت نگهدارنده‌ی گوشی موبایل، صفحه‌ی فلزی چسبانده‌شده پشت دستگاه را به سمت خود کشیده و ارتباط برقرار شود. حالا می‌توانید گوشی موبایل را به حال خود رها کرده و بدون نگرانی به رانندگی‌ ادامه دهید.

ایده برتر پارسیان:

  • ک پایه نگهدارنده آهنربایی کارآمد!

پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 BYD از نوع آهنربایی بوده و درون صفحه آن از آهنرباهای قوی استفاده شده است. برای استفاده از این پایه نگهدارنده گوشی داخل ماشین  ابتدا باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را درون قاب گوشی بگذارید یا آنها را بر روی بدنه گوشی بچسبانید. پس از آن گوشی به آسانی بر روی صفحه آهنربایی پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 BYD قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این پایه نگهدارنده آهنربایی گوشی موبایل توانایی تحمل وزن انواع گوشی های اندرویدی، گوشی های اپل و دستگاه های GPS را دارد و یک وسیله کارآمد در خودروی شما خواهد بود!

  • به کار رفتن چسب قوی در سطح مقطع پایه

از آنجا که در سطح مقطع پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 BYD از چسبی قوی استفاده شده، می توان به شکلی کاملاً محکم آن را بر روی سطح داشبورد ماشین نصب کرد. چسب به کار رفته در این پایه نگهدارنده گوشی روی داشبورد از کیفیت بالایی برخوردار است و به عنوان مثال در صورت قرار گرفتن در زیر نور خورشید، از محل نصب شده جدا نمی شود. همچنین پایه نگهدارنده گوشی جنکا MH009 BYD در برابر تکان های ماشین در دست اندازها و سرعت گیرها مقاوم است و به شکلی محکم در محل نصب شده باقی می ماند.

  • استفاده از هولدر بدون ایجاد مزاحمت برای رانندگی

یکی از مزایای پایه نگهدارنده گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 BYD ابعاد کوچک و جمع و جور آن است که باعث می شود استفاده از آن هیچ گونه مزاحتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نکند. علاوه بر این، در ساخت این پایه نگهدارنده گوشی موبایل دریچه کولر از مواد اولیه مرغوب بهره برده شده و به همین دلیل در برابر صدمات احتمالی مانند فشار، ضربه، خراشیدگی و حرارت تا دمای 60 درجه سانتی گراد دوام بالایی دارد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل جنکا MH009 BYD می توان کیفیت ساخت آن را مطلوب ارزیابی کرد. ادامه مطلب:

در پایان قابل ذکر است که اگر از پایه نگهدارنده مگنتی گوشی موبایل جنکا Jeneca MH009 BYD استفاده کرده‌اید، حتما تجربیات و نظرات خود را در سایت دیجی کالا به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی