هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T7
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T7 به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید و در اوقات فراغت از گوش دادن به موسیقی دلخواه تان لذت ببرید. ما لازم دانستیم اطلاعات مفید و جامعی را در رابطه با هندزفری ریمکس مدل Remax RB-T7 از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع اوری کنیم و برای مطالعه در اختیار شما قرار دهیم، خوشحال می شویم با ما همراه باشید.

 دیجی کالا:

با هدست بلوتوث ریمکس مدل «RB-T7» علاوه به پاسخ‌گویی به تماس‌هایتان، در اوقات فراغت به موسیقی مورد علاقه‌تان هم گوش داده و از آن لذت ببرید. در این محصول از بلوتوث ورژن 4.1 استفاده شده و شما می‌توانید آن را با استفاده از بلوتوث به انواع گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید یا iOS متصل کنید. البته در زمان اتصال باید دقت داشته باشید که ورژن بلوتوث دستگاه‌تان هم باید 4.1 یا بالاتر از آن باشد. همچنین لازم است به این نکته هم توجه کنید که محدوده عملکرد بلوتوث در این هدست، مانند اکثر محصولات مشابه 10 متر است و اگر فاصله گوشی موبایل و هدست بیشتر از این مقدار باشد، ارتباط قطع خواهد شد. باتری این محصول در زمان مکالمه حدود 1.5 تا 3.5 ساعت دوام داشته و در حالت آماده به‌کار می‌تواند حدود 75 تا 120 ساعت روشن بماند. در این هدست قابلیت کاهش نویز وجود دارد تا در زمان مکالمه با آن، میزان صداهای مزاحم و نویز ایجاد شده به حداقل برسد. همچنین صدا در زمان استفاده از این محصول HD بوده و کیفیت خوبی دارد. روی بدنه‌ی این مدل از محصولات ریمکس یک نشانگر LED وجود دارد تا وضعیت روشن، خاموش هدست را نمایش دهد. وزن آن حدود 6 تا 9 گرم است و قابلیت اتصال به دو گوشی موبایل به‌طور همزمان را برای شما فراهم می‌کند. پس اگر قصد خرید یک هدست بلوتوث را دارید که وزن آن مناسب باشد و امکان اتصال به دو گوشی موبایل به‌طور همزمان را داشته باشد، این مدل از هدست‌های ریمکس انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.  

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

در هندزفری ریمکس مدل Remax RB-T7 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های موبایل اندرویدی و گوشی های موبایل اپل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. این هندزفری بی سیم توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد. همچنین هندزفری ریمکس RB-T7 قابلیت اتصال بلوتوثی هم زمان به دو دستگاه را دارد که باعث افزایش کارایی آن شده است. توجه داشته باشید که محدوده عملکرد این هندزفری ریمکس برابر با 10 متر می باشد و برای دستیابی به بالاترین کیفیت اتصال بلوتوثی، فاصله هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید بیشتر از این مقدار باشد.

  • ارائه صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه

در هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T7 از یک میکروفون قدرتمند استفاده شده و به همین دلیل حتی در محیط های پر سروصدا و شلوغ نیز صدای شما را با کیفیت و وضوحی بسیار مناسب به طرف مقابل در مکالمه منتقل می کند. به طور کلی هندزفری Remax RB-T7 صدایی با کیفیت HD به شما ارائه می دهد و تجربه انجام یک مکالمه با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین از این هندزفری می توان برای پخش موسیقی نیز استفاده کرد و از صدایی شفاف و واضح بهره مند شد.

بر روی بدنه هندزفری بی سیم ریمکس RB-T7 دکمه های کنترلی شامل دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه مدیریت تماس های دریافتی تعبیه شده که دسترسی به آنها بسیار آسان است. با استفاده از این دکمه بدون نیاز به دسترسی به گوشی می توانید تماس های دریافتی خود را رد کنید یا به آنها پاسخ دهید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هندزفری بلوتوث ریمکس RB-T7 را کاملاً مناسب دانست.

  • طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک

علاوه بر مشخصات فنی، هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T7 از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد. بر روی بدنه این هندزفری طرح های دایره ای دیده می شود که به زیباتر شدن آن کمک کرده است. از لحاظ رعایت اصول ارگونومی نیز هندزفری ریمکس RB-T7 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به آسانی داخل گوش قرار می گیرد. این هندزفری تو گوشی دارای گیره نگهدارنده به شکل هلال گوش نیز هست که باعث می شود تا در هنگام حرکت، هندزفری از گوش شما خارج نشود.

هندزفری بی سیم بلوتوثی ریمکس RB-T7 دارای وزن 8 گرم بوده و یکی از سبک ترین هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار به شمار می آید. بنابراین می توانید بر روی آن برای استفاده های طولانی مدت در طی روز حساب باز کنید و بدون دچار شدن به حس خستگی با آن برای ساعت های متمادی کار کنید.

چنانچه بعد از خواندن این بلاگ اطلاعات کافی در خصوص هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T7 را کسب کرده اید و اماده خرید این هنرفری هستید، می توانید به لینک پیوست شده در بالای صفحه مراجعه نمایید و محصول را با قیمتی مناسب از سایت دیجی کالا خریداری نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 5 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی