مقایسه قسمت دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT6010
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به یک رکوردر صدای حرفه ای برای استفاده در کلاس درس و یا خبر نگاری، جلسات، همایش ها، مصاحبه ها نیاز دارید ضبط کننده صدا فیلیپس DVT6010 را مد نظر داشته باشید! این ضبط کننده صدا برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال بالاترین کیفیت و کارایی در ضبط صدا هستند. بنابراین اگر شناختی روی دستگاه رکوردر صدای فیلیپس DVT4010 ندارید ولی تصمیم به خرید این محصول گرفته اید ما در این بلاگ قصد داریم شما را در این خصوص یاری کنیم ابتدا کمی با کارایی و ویژگی های محصول آشنا می شویم و سپس محصول را در دو سایت ایده برتر و گیلار از نظر قیمت مقایسه کنیم.

گیلار:

ویس رکوردر دیجیتالی صدا فیلیپس DVT6010 با دارابودن 3 میکروفون با زوم خودکار، قادر به ضبط باکیفیت صداهاست. از این دستگاه می‌توان برای مصاحبه ها و سخنرانی ها و ضبط از راه دور صدا استفاده کرد. پوشش فلزی دستگاه، باعث افزایش مقاومت آن شده و وزن سبک آن باعث می‌شود نگهداری طولانی مدت آن، دست را خسته نکند. این محصول، بسیاری از قابلیت های یک ویس رکوردر حرفه ای را دارد و می‌توان از قابلیت های مختلف آن استفاده کرد. حسگر حرکت، حالت پیش ضبط، ضبط خودکار و حساسیت بالا تنها بخشی از ویژگی های این دستگاه ضبط صدا و ضبط خبرنگاری است.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان ضبط صدا در موقعیت های مختلف

با توجه به اینکه دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس DVT6010 در ابعاد 45 x 125 x 18 میلی متر و وزن فقط 84 گرم عرضه شده، به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید! این دستگاه ضبط صدای فیلیپس دارای قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی است و امکان استفاده از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف را به شما می دهد. همچنین ضبط کننده صدا فیلیپس DVT6010 دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و بدنه آن از فلز مرغوب و مقاوم در برابر آسیب هایی مانند خط و خش و ضربه ساخته شده است.

  • مجهز به صفحه نمایش رنگی و دکمه های کنترلی

صفحه نمایش به کار رفته در رکوردر صدا فیلیپس DVT6010 از نوع LCD و رنگی است و اطلاعاتی مانند کیفیت صدای در حال ضبط، نام فولدر و فایل در حال پخش، مدت زمان سپری شده از ضبط یا پخش و میزان شارژ باتری را نمایش می دهد. این نمایشگر دارای ابعاد 1.77 اینچ و رزولوشن 128 x 160 پیکسل است و کمک زیادی به شما در استفاده از ویس رکوردر می کند. همچنین پنل جلویی ویس رکوردر فیلیپس DVT6010 شامل دکمه های کنترلیِ آغاز و توقف ضبط و پخش صدا، کم و زیاد کردن صدا، حذف فایل و منو می شود که دسترسی به آنها به آسانی صورت می گیرد.

  • ضبط صدایی کاملا واضح و شفاف

دستگاه ضبط صدا فیلیپس مدل Philips DVT6010 قادر به ضبط صدا در فرمت های MP3 و WAV با کیفیت های PCM (با نرخ 1411 kbps)، SHQ (با نرخ 192 kbps)، HQ (با نرخ 96 kbps)، SP (با نرخ 64 kbps) و LP (با نرخ 8 kbps) می باشد و دست شما را در انتخاب فرمت و کیفیت مورد نظرتان باز می گذارد. این ضبط کننده صدای خبرنگاری به سه میکروفون قوی و حساس مجهز است که از قابلیت کاهش نویز بهره می برند. بنابراین صدای ضبط شده با ویس رکوردر فیلیپس DVT6010 کاملاً واضح و شفاف خواهد بود.

در پایان قابل ذکر است که با توجه به مقایسه انجام شده در دو سایت ایده برتر پارسیان و گیلار در رابطه با قیمت این رکوردر صدا فیلیپس می توان گفت که شرکت ایده برتر پارسیان از جمله شرکت های معتبر اینترنتی است که همیشه سعی بر این داشته محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد شما می توانید با مراجعه به این سایت ضبط کننده صدا فیلیپس DVT6010 با قیمتی مناسب ثبت سفارش نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 5 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی