پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS817n
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه چاپ با یک چاپگر کارامد و با کیفیت از ملزومات شرکت ها و اداره جات می باشد. کارکنان یک مجموعه به خوبی می دانند که اگر پرینتر از کیفیت و سرعت مطلوب برخوردار نباشد با چه معضلاتی رو به رو خواهند شد، از همین رو بهتر از در هنگام خرید پرینتر نهایت دقت را نیز داشته باشید. پرینتر لکسمارک MS817n از پرینتر های تک کاره موجود در بازار است که امکان تهیه پرینت سیاه و سفید به صورت یک رو را برای شما فراهم می آورد. پس اگر کیفیت چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید برایتان اهمیت دارد، پرینتر لیزری لکسمارک MS817n انتخاب هوشمندانه و پر کاربردی می باشد. اگر قصد خرید پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS817n دارید ولی نمی دانید چه فاکتور های برای خرید باید مد نظر داشته باشید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعتی مناسب حجم کاری سنگین

پرینتر لیزری لکسمارک MS817n از آن دست پرینترهایی است که برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد! این پرینتر لیزری دارای سرعت چاپ 55 برگ در دقیقه (به صورت یک رو) است و به خوبی از عهده انجام وظایف نیمه سنگین و سنگین برمی آید. لازم به ذکر است که چاپگر لکسمارک MS817n در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل توجهی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 4.8 ثانیه به شما ارائه می دهد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لکسمارک MS817n می توان آن را دستگاهی کارآمد در زمینه چاپ سریع دانست.

به این نکته هم باید اشاره کنیم که حداکثر توان ماهیانه پرینتر اداری لکسمارک MS817n برابر با 250 هزار پرینت در ماه است؛ اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای انجام 3000 تا 50 هزار پرینت در ماه استفاده کنید.

  • سازگار با شبکه های کابلی

اتصال پرینتر لیزری اداری لکسمارک MS817n به کامپیوتر از طریق کابل و پورت USB 2.0 Type B تعبیه شده بر روی بدنه آن انجام می شود. این چاپگر اداری دارای پورت اترنت نیز هست و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر تحت شبکه لکسمارک Lexmark MS817n دسترسی داشته باشید و بتوانید به صورت گروهی با آن کار کنید.

  • ظرفیت بسیار مناسب تونر کارتریج

ظرفیت تونر کارتریج مشکی به کار رفته در پرینتر سیاه و سفید لکسمارک MS817n برابر با 10 هزار برگ است و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در صورت نیاز به تعویض این تونر کارتریج، می توانید از تونر کارتریج های مدل 53B1000 (با ظرفیت 11000 برگ) یا 53B1H00 (با ظرفیت 25000 برگ) در این پرینتر لکسمارک استفاده کنید. در صورت نیاز به خرید تونر کارتریج برای انواع پرینترهای لیزری با بهترین قیمت، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • انعطاف بالا در زمینه سازگاری با سینی های مختلف

در حالت استاندارد پرینتر لکسمارک مدل Lexmark MS817n دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و علاوه بر کاغذهای معمولی در سایز A4، می توان از انواع مختلف لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف نیز در آنها استفاده کرد. اما پرینتر اداری لکسمارک MS817n انعطاف بالایی در سازگاری با سینی های مختلف به صورت اختیاری دارد. این پرینتر لیزری مشکی از ظرفیت کاغذ حداکثر 4400 برگ پشتیبانی می کند و امکان استفاده از یک سینی 2100 برگی، یک سینی 550 برگی معمولی، یک سینی 250 برگی معمولی، یک سینی 550 برگی قابل قفل شدن و یک سینی 250 برگی قابل قفل شدن در آن وجود دارد. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این سینی ها، باید آنها را به صورت جداگانه تهیه کنید.

اگر در مجموع قصد خرید یک پرینترلیزری تک کاره با کیفیت را دارید ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کسب اگاهی بیشتر در خصوص ویژگی های این محصول به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 5 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی