معرفی شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از محصولات پرکاربرد امروزه شارژر فندکی می باشد که انواع مختلفی دارند. شارژر فندکی UCH-Q3 که از محصولات شرکت شرکت اوریکو می باشد با انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB سازگاری دارد.

این محصول در سه سایت جانبی، دیجی کالا و ایده برتروجود دارد. در ادامه به بررسی شارژر فندکی UCH-Q3 در این سه سایت می پردازیم.

 

سایت جانبی

 

اوریکو یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه تکنولوژی انتقال داده ها و شارژ USB است. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته "رایانه آسان شما"، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. این شرکت با ایده های نوآورانه و کیفیت عالی، رضایتمندی کاربران در سطح جهان را کسب می کند و در حال حاضر با نام تجاری اوریکو "ORICO" در تولید لوازم جانبی مختلف مانند هارد،شارژر، پاور بانک، کابل های شارژ و انتقال داده، پاور هاب، شارژر فندکی، چند راهی برق، براکت هارد،کابل و مبدل، انواع کابل شبکه و غیره در چین به فعالیت می پردازد. ORICO به طور مداوم برای مشتریان "کالاهای کاربردی و کاربر پسند" را تأمین می کند. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

یکی از رایج ترین راه ها برای شارژ دستگاه های هوشمند در این شرایط استفاده از شارژر های فندکی است که از باتری خودرو برای شارژ دستگاه های هوشمند تغذیه می کنند. شارژر های فندکی با کیفیت ها و شکل و طراحی های متفاوتی در بازار وجود دارند و در سال های اخیر به دلیل اضافه شدن تکنولوژی شارژ سریع در اکثر گوشی های موبایل، شارژر های فندکی در مسیری در حرکت هستند تا بتوانند شارژ باتری گوشی های موبایل را با بهره گیری از فناوری شارژ سریع تامین کنند. 

شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 دارای فناوری شارژ سریع 3.0 است که تا 80 درصد انرژی را در مدت 35 دقیقه فراهم می کند و با QC2.0، 1.0 سازگار است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت دی جی کالا

 

اگر ساعات زیادی از روز را داخل خودرو هستید و دسترسی به پریز برق برای شارژ باتری گوشی موبایل یا تبلت‌ برایتان سخت است، با شارژر فندکی «UCH-Q3» مشکل را برطرف سازید. در این مدل از محصولات «اوریکو» 3 درگاه خروجی USB وجود دارد که برای اتصال و شارژ 3 دستگاه مختلف به طور همزمان مناسب خواهند بود. شدت جریان خروجی در یکی از این درگاه‌ها 1.0 آمپر و جریان خروجی در درگاه دوم آن 2.4 آمپر شدت دارد. همچنین سومین درگاه خروجی USB در این مدل هم به تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 مجهز شده است. شدت جریان خروجی در این درگاه زمانی که ولتاژ خروجی در آن بین 3.6 تا 6.5 ولت باشد، 3.0 آمپر خواهد بود. اگر ولتاژ خروجی در این درگاه بین 6.5 تا 9.0 ولت باشد، شدت جریان خروجی 2.0 آمپر و اگر بین 9.0 تا 12.0 ولت باشد شدت جریان خروجی 1.5 آمپر است. ولتاژ ورودی در این مدل 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی در آن هم 5.0 ولت است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

با استفاده از شارژر فندکی اوریکو Orico UCH-Q3 دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان در حین رانندگی نباشید! این شارژر فندکی با قابلیت هایی مانند امکان شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان، مجهز بودن به فناوری فست شارژ و کیفیت ساخت عالی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای کسانی است که ساعات زیادی از طول روز خود را در حال رانندگی سپری می کنند و به دنبال خرید شارژر فندکی هستند.

  • مجهز به سه پورت خروجی، امکان شارژ هم زمان سه دستگاه

به طور کلی از شارژر فندکی ماشین اوریکو UCH-Q3 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و تمام دستگاه های دارای پورت USB می توان استفاده کرد. این دستگاه با اتصال به درگاه فندک ماشین، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. بر روی بدنه شارژر فندکی اوریکو UCH-Q3 سه پورت خروجی از نوع USB تعبیه شده و شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید. از این جهت این شارژر فندکی علاوه بر راننده، برای دیگر سرنشینان خودرو نیز کاربرد دارد و به خصوص در مسافرت با ماشین کارایی بالایی از خود نشان می دهد.

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

با استفاده از شارژر فندکی خودرو اوریکو UCH-Q3 بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید! یکی از پورت های این شارژر فندکی از فناوری Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در صورت نیاز به شارژ فوری گوشی یا دستگاه های دیگر، می توانید از آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که این پورت دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت، 2 آمپر با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت و 1.5 آمپر با ولتاژ 9 تا 12 می باشد. شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCH-Q3 به صورت هوشمند نسبت به انتخاب بهترین ولتاژ متناسب با دستگاه متصل به آن عمل می کند و بالاترین کیفیت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت شارژ سریع، گوشی و دیگر دستگاه های مد نظر شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کنند.

دو پورت دیگر شارژر فندکی سه پورت اوریکو UCH-Q3 نیز دارای شدت جریان های خروجی 1 آمپر و 2.1 آمپر هستند. اگر به دنبال بهترین کیفیت شارژ هستید، پیشنهاد می کنیم تا از پورت یک آمپری برای شارژ دستگاه های کم مصرف مانند موبایل و موزیک پلیر و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست استفاده نمایید.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی