قابلیت های هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T12
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T12 یک هندزفری با طراحی خاص و مدرن شرکت ریمکس است. این هندزفری بی سیم از یک گوشی، یک کابل و  بدنه ساخته شده است. پشت بدنه این هندزفری گیره تعبیه شده است که براحتی به لباس متصل می شود. برای استفاده از هندزفری Remax RB-T12 می توانید آن را با استفاده از گیره‌ به لباس خود متصل کرده و هدفون را درون گوش خود قرار دهید. برای اشنایی با ویژگی ها و مشخصات  این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

با هدست بلوتوث «ریمکس» خود را از قید و بند کابل‌‌های موجود در هدفون‌ها‌ راحت کرده و علاوه بر گوش دادن به موسیقی، بدون نیاز به استفاده از دست با گوشی موبایل‌تان مکالمه کنید. باتری به‌کار رفته در این مدل از هدست‌های ریمکس 75 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که برای 5 ساعت مکالمه‌ی مداوم کافی خواهد بود. همچنین ظرفیت این باتری برای 4 ساعت پخش موسیقی یا 75 ساعت استندبای کافی است. به گفته‌ی شرکت سازنده باتری این هدست پس از گذشت 2 ساعت به طور کامل شارژ شده و قابل استفاده است. این هدست با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و ابعاد آن 26 × 48 میلی‌متر هستند. برای برقراری ارتباط میان این مدل از هدست‌های بی‌سیم ریمکس با گوشی موبایل باید در مرحله اول باید هدست را روشن کنید. در این حالت نشانگر LED روی بدنه روشن خواهد شد. حالا می‌توانید نام هدست را از میان دستگاه‌های جستجو شده در گوشی موبایل‌تان پیدا و انتخاب کنید تا ارتباط برقرار شود. باید توجه داشته باشید که ورژن بلوتوث در این محصول 4.0 است و محدوده عملکرد بلوتوث در آن 10 متر خواهد بود. بنابراین این هدست تنها با گوشی‌های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی نسخه‌ی 4.0 و بالاتر ارتباط برقرار کرده و اگر فاصله‌ی میان دستگاه با هدست هم بیشتر از 10 متر شود، ارتباط قطع خواهد شد.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به بلوتوث نسخه 4.0

در هندزفری بی سیم ریمکس RB-T12 از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده شده و به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های موبایل اندرویدی، گوشی های موبایل اپل، تبلت، آیپد و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. ویژگی قابل ذکر این هندزفری، توانایی بالای آن در اتصال بلوتوثی و ارائه صدایی بدون قطع و وصلی است. البته توجه داشته باشید که محدوده عملکرد هندزفری بی سیم بلوتوثی ریمکس RB-T12 برابر با 10 متر است و فاصله هندزفری با دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال میان دو دستگاه قطع می شود. همچنین پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، به سازگار بودن نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه مورد نظر خود دقت کنید.
هندزفری تو گوشی بیسیم ریمکس RB-T12 قابلیت اتصال بلوتوثی به دو گوشی موبایل مختلف به صورت هم زمان را دارد و از کارایی بالایی برخوردار می باشد. این ویژگی با توجه به قیمت هندزفری ریمکس RB-T12 یک قابلیت کاربردی و ایده آل به نظر می رسد.
  • مکالمه های خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید!

با استفاده از هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل ریمکس RB-T12 می توانید تماس های دریافتی خود را پاسخ داده و به موسیقی های محبوبتان در حین رانندگی و انجام کارهای روزمره گوش دهید. این هندزفری گوشی موبایل قابلیت ارائه صدای استریو را دارد و سرگوشی آن به گونه ای طراحی شده که فضای داخلی گوش را به طور کامل پوشش می دهد. بنابراین در هنگام گوش دادن به موسیقی یا مکالمه صداهای اضافی موجود در محیط برای شما مشکل ساز نخواهند بود. میکروفون به کار رفته در هندزفری تو گوشی ریمکس RB-T12 از قابلیت حذف نویز برخوردار است و به همین دلیل حتی در محیط های پر سروصدا و شلوغ نیز صدای شما را به شکلی واضح در هنگام مکالمه منتقل می کند.

لازم به ذکر است که به منظور استفاده راحت تر از هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T12، بر روی بدنه آن دکمه های کنترلی برای مدیریت تماس های دریافتی، تنظیم میزان صدا و جمع کردن کابل تعبیه شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید هندزفری ریمکس مدل Remax RB-T12 و راهنمای خرید هندزفری به فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 5 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی