ویژگیشارژر فندکی انکر Anker A2224
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بالاترین سرعت در شارژدهی به گوشی موبایل تان را با شارژر فندکی انکر A2224 تجربه کنید! این شارژر فندکی با دارا بودن دو پورت با قابلیت فست شارژ می تواند به سرعت از برق تولیدی توسط باتری ماشین برای شارژدهی به گوشی موبایل استفاده کند. ما در این مطلب قصد داریم ویژگی های این محصول از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح دهیم.

 دیجی کالا :

شارژر فندکی مدل «A2224» از سری شارژرهای «Anker» با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع با توان 42 وات طراحی و ساخته شده است. با کمک این شارژر می‌توانید باتری گوشی موبایل یا تبلت خود را با سرعتی 85 درصد سریع‌تر از شارژرهای معمولی، شارژ کرده و در وقتتان صرفه‌جویی کنید. روی بدنه‌ این شارژر، دو درگاه خروجی USB وجود دارد. یکی از این درگاه‌ها به فناوری شارژ سریع مجهز شده و درگاه دوم آن مجهز به Power IQ و سیستم ایمنی MultiProtect است. زمانی‌که ولتاژ خروجی در این شارژر 3.6 تا 6.5 ولت باشد، شدت‌جریان خروجی آن 3 آمپر است. همچنین وقتی ولتاژ خروجی بین 6.5 تا 9 ولت باشد، شدت‌جریان خروجی 2.7 آمپر شده و زمانی‌که ولتاژ خروجی این درگاه بین 9 تا 12 ولت شود، جریان خروجی آن 2 آمپر خواهد بود. فناوری Voltage Boost هم یکی دیگر از قابلیت‌های «A2224» است که با تشخیص مقاومت کابل به بهینه شدن ولتاژ و در نهایت شارژ سریع‌تر دستگاه شما کمک می‌کند. این محصول تنها 57 گرم وزن دارد و بدنه‌ آن با استفاده از آلیاژ روی ساخته شده و دارای چراغ LED کم‌قدرت است تا هنگام شب بتوانید پورت USB را به راحتی پیدا کنید. برای استفاده از این شارژر فندکی، کافی است آن را به‌طور مستقیم به درگاه فندک داخل ماشین وصل کرده و سپس دستگاه موردنظرتان را با استفاده از یک کابل USB به شارژر متصل کنید. اگر به دنبال یک شارژر فندکی باکیفیت هستید که با استفاده از آن امکان شارژ باتری دو دستگاه مختلف را به طور هم‌زمان داشته باشید، این مدل از شارژرهای انکر انتخاب مناسبی خواهد بود.  

ایده برتر پارسیان :

  • مجهز به دو پورت خروجی با قابلیت شارژ سریع

شارژر فندکی Anker A2224 دارای توان 42 وات است و بالاترین سرعت در شارژدهی را به شما ارائه می دهد. طبق ادعای شرکت انکر این شارژر فندکی خودرو برای موبایل دارای سرعت شارژدهیِ 85 درصد سریعتر نسبت به شارژرهای معمولی است! پس اگر سرعت شارژ شدن گوشی موبایل و تبلت برای شما اهمیت زیادی دارد، شارژر فندکی ماشین انکر A2224 برای شما ساخته شده است!

یکی از پورت های خروجی شارژر فندکی دو پورت انکر A2224 از فناوری شارژ سریع کوالکوم 3.0 پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی این پورت برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 3.6 تا 6.5 ولت)، 2.7 آمپر (با ولتاژ 6.5 تا 9 ولت) و 2 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین شارژر فندکی فست شارژ انکر A2224 از فناوری شارژ سریع کوالکوم 2.0 هم پشتیبانی می کند و دارای شدت جریان خروجی 4 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا تبلت شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت در حالت عادی شارژ خواهند شد.

  • کیفیتی عالی در شارژدهی با قابلیت PowerIQ

علاوه بر سرعت، شارژر فندکی سریع انکر A2224 از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره می برد و دارای قابلیت PowerIQ نیز هست. به این معنا که به صورت هوشمند دستگاه متصل به آن را شناسایی می کند و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت و نیاز دستگاه به آن اختصاص می دهد. این ویژگی سبب می شود تا باتری گوشی یا تبلت شما طول عمر بیشتری داشته باشد و همچنین از وارد آمدن فشار به باتری خودرو جلوگیری شود.

 اگر شما نیز به یک راهنمای خوب برای خرید شارژر فندکی دو پورت انکر A2224 نیاز دارید دیدگاه کاربرانی که از این محصول استفاده کرده اند می تواند برای انتخاب بهترین شارژر فندکی کمک شایانی باشد. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید و از نظرات کاربران این محصول استفاده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 5 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی