قیمت پاور بانک اوریکو Orico T1 Type-C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک 10000 میل آمپر اوریکو T1 از جمله پاور بانک هایی است که به پورت USB Type-C مجهز است. پورت تایپ سی این امکان را به شما می دهد که دستگاه های دیجیتالی خود را با سرعت بالاتر شارژ کنید. این ویژگی توانسته روی قیمت نهایی این محصول نیز تاثیر گذار باشد. اگر شما قصد خرید این پاور بانک را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های این محصول را از نگاه سایت ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی بررسی کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • سازگار با انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال

اگر قصد خرید پاوربانک برای مصارف روزمره را دارید، پاور بانک اوریکو Orico T1 Type-C با ظرفیت 10000 میلی آمپر انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این پاوربانک گوشی برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما این تعداد دفعات ممکن است کمتر یا بیشتر شود. از پاوربانک اوریکو T1 علاوه بر شارژ انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون، می توان برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست بهره برد.
  • مجهز به پورت ورودی/خروجی از نوع USB Type-C

همان طور که اشاره کردیم یکی از ویژگی های متمایزکننده پاور بانک 10000 میل آمپر اوریکو T1 از دیگر پاوربانک های موجود در بازار، مجهز بودن آن به یک پورت USB Type-C است که هم برای شارژدهی به دیگر دستگاه ها و هم برای شارژ کردن باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید اغلب گوشی های هوشمند جدید از پورت USB Type-C برخوردارند و از همین جهت پاور بانک تایپ سی اوریکو T1 وسیله کاربردی برای صاحبان این نوع گوشی ها خواهد بود. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک اوریکو T1 نیز مؤثر بوده است.

شارژر همراه اوریکو T1 دارای یک پورت USB دیگر نیز هست که برای شارژدهی به دستگاه های دیگر قابل استفاده است. پس با استفاده از این پاوربانک اوریکو 10000 میلی آمپر می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پاوربانک اوریکو T1 حداکثر برابر با 2.4 آمپر می باشد و از این جهت می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب آن اطمینان کامل داشت.

دیجی کالا:

امروزه یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای شارژر باتری انواع گوشی موبایل و تبلت‌ها بدون نیاز به استفاده از پریز برق، یک شارژر همراه یا همان پاور بانک است. در مدل T1 Type-C از سری پاور بانک‌های اوریکو یک باتری لیتیومی با ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت قرار دارد. باتری این محصول ظرفیت کافی برای 4 مرتبه شارژ کامل گوشی آیفون 6 و یا 3 مرتبه شارژ کردن باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S4 را برای شما فراهم می‌کند. روی بدنه‌ی این دستگاه یک نشانگر LED قرار دارد که وضعیت شارژ باتری را نمایش می‌دهد. باتری در پاور بانک‌ها معمولا از طریق درگاه USB و اتصال به یک دستگاه مجهز به این درگاه مانند کامپوتر یا لپ‌تاپ شارژ می‌شود. به‌همین خاطر در بسته‌بندی این محصول یک کابل USB وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید باتری پاور بانک را شارژ کنید. در این پاور بانک یک درگاه ورودی microUSB و یک درگاه ورودی USB-C با شدت جریان ورودی 2.4 آمپر وجود دارد.

فروشگاه جانبی:

اوریکو یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه تکنولوژی انتقال داده ها و شارژ USB است. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته "رایانه آسان شما"، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. این شرکت با ایده های نوآورانه و کیفیت عالی، رضایتمندی کاربران در سطح جهان را کسب می کند و در حال حاضر با نام تجاری اوریکو "ORICO" در تولید لوازم جانبی مختلف مانند هارد،شارژر، پاور بانک، کابل های شارژ و انتقال داده، پاور هاب، شارژر فندکی، چند راهی برق، براکت هارد،کابل و مبدل، انواع کابل شبکه و غیره در چین به فعالیت می پردازد. ORICO به طور مداوم برای مشتریان "کالاهای کاربردی و کاربر پسند" را تأمین می کند. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

در مجموع اگر قصد خرید یک پاور بانک کارامد و کاربر پسند را دارید ما پاوربانک جیبی اوریکو T1 را به شما پیشنهاد می کنیم. با مراجعه به سایت دیجی کالا می توانید این پاور بانک را به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی