قابلیت های هندزفری بلوتوث ال جی LG Tone Pro HBS-780
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث ال جی LG TONE PRO HBS-780 یک هندزفری دورگردنی با کیفیت و سبک است که از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت متصل می شود. از قابلیت های این هدست شرکت ال جی می توان به ارائه صدایی رسا و شفاف و توانایی بالا در اتصال بلوتوثی اشاره کرد. در ادامه به ویژگی های دیگر این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا خواهیم پرداخت. 

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه صدایی رسا و شفاف در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

در هندزفری بلوتوثی ال جی Tone Pro HBS-780 از اسپیکر چهارلایه پیشرفته استفاده شده و به همین دلیل صدایی که این هندزفری بلوتوث پشت گوشی در هنگام پخش موسیقی و مکالمه به شما ارائه می دهد، دارای وضوح و کیفیت بسیار مناسبی می باشد. همچنین این هندزفری به میکروفون دوگانه مجهز بوده و صدای شما را با وضوح قابل قبولی به طرف مقابل در هنگام انجام مکالمه تلفنی منتقل می کند. بنابراین با استفاده از هندزفری LG Tone Pro HBS-780 می توانید در حین رانندگی، پیاده روی و انجام کارهای روزانه، به موسیقی های محبوبتان گوش دهید و به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید

  • مجهز به هشدار لرزشی جهت دریافت اعلان

بر روی بدنه هندزفری بلوتوث ال جی مدل LG Tone Pro HBS-780 دکمه های مدیریت تماس های دریافتی و کنترل میزان صدا تعبیه شده که دسترسی به آنها به آسانی انجام می گیرد. با استفاده از این دکمه ها برای پذیرفتن یا رد کردن تماس های دریافتی نیازی به دسترسی به گوشی صدا نخواهید داشت. همچنین هندزفری گوشی موبایل ال جی Tone Pro HBS-780 از قابلیت ویبره (هشدار لرزشی) برخوردار بوده و در صورت دریافت اعلان یا تماس، شما را از این موضوع آگاه می کند. این ویژگی سبب می شود تا حتی در زمانی که گوشی های هندزفری در گوش شما قرار ندارد، از تماس های دریافتی تان مطلع شده و آنها را از دست ندهید! با توجه به این مشخصات می توان قیمت هندزفری ال جی LG Tone Pro HBS-780 را کاملاً مناسب دانست. ادامه مطلب:

دیجی کالا:

با مدل «HBS-780» از سری هدست‌های بی‌سیم «ال‌جی» از شنیدن موسیقی لذت ببرید و همچنین بدون نیاز به نگه داشتن گوشی موبایل کنار گوشتان، به‌راحتی تماس‌هایتان را مدیریت کنید. این محصول وزن کمی دارد(حدود 43 گرم) و در زمان استفاده و قرار گرفتن روی گردن شما، هیچ احساس ناخوشایند و سنگینی را برایتان ایجاد نمی‌کند. در این هدست یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 210 میلی‌آمپر ساعت به‌کار گرفته شده که در زمان آماده به کار (استند بای) تا 720 ساعت دوام دارد. همچنین باتری موجود در این هدست با یکبار شارژ امکان 16 ساعت مکالمه مداوم و یا 10.5 ساعت گوشی کردن به موسیقی را برای شما فراهم می‌کند. روی بدنه‌ی این محصول یک درگاه microUSB وجود دارد که از آن برای شارژ کردن باتری آن استفاده می‌شود. شما برای شارژ باتری در هدست خود باید آن را با استفاده از کابل USB موجود در بسته‌بندی به یک دستگاه دارای درگاه USB مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا یک شارژر دیواری متصل کنید. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این هدست حدود 2 ساعت است و برای شارژ شدن آن نیازی به صرف وقت زیادی ندارید. از کلیدهای به‌کار رفته در این محصول برای روشن/خاموش دستگاه، کنترل موسیقی و ولوم استفاده می‌شود. این هدست به شکل U طراحی شده و در زمان استفاده قسمتی از آن روی گردن قرار می‌گیرد.

هندزفری بلوتوث ال جی LG TONE PRO HBS-780 به خوبی می تواند انتظارات شما را از یک هندزفری کارامد بر طرف سازد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید ولی هنوز به جمع بندی نرسیده اید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان، ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، می توانید از راهنمایی کارشناسان این سایت نیز بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی