تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتور PT-TW370 که از محصولات شرکت پاناسونیک می باشد یکی از خوش ساخت ترین پروژکتورهای این شرکت می باشد. این محصول با امکاناتی که دارد برای استفاده های آموزشی و اداری در کلاس های درس و اتاق جلسات ادارات و شرکت ها مناسب می باشد.

 

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و همچنین خرید آن به سایت ایده برتر مراجعه کنید. در ادامه به بخش هایی از تحلیل و بررسی این محصول در سایت ایده برتر می پردازیم.

 

سایت ایده برتر

 

شرکت پاناسونیک یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع ویدئو پروژکتور در سطح جهانی است که محصولات آن همواره جزء بهترین ویدئو پروژکتور بازار بوده اند. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-TW370 نیز یکی از تولیدات خوش ساخت و با دوام شرکت پاناسونیک می باشد که برای استفاده های آموزشی و اداری در کلاس های درس و اتاق جلسات ادارات و شرکت ها روانه بازار شده است. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی یا اداری را دارید باید بگوئیم این دستگاه در دسته ویدئو پروژکتورهای با برد کوتاه جای دارد و عملکردی بسیار مطلوب در نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت از خود نشان می دهد.

  • بدون نگرانی از محدودیت فضای نصب

همان طور که اشاره شد، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 دارای برد بسیار کوتاهی است و قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ از فاصله ای بسیار کم نسبت به پرده نمایش دارد. به طور دقیق تر باید بگوییم که ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 100 اینچ است که برای این منظور تنها کافیست تا آن را در فاصله 0.48 تا یک متریِ پرده نمایش قرار دهید. این ویژگی سبب می شود تا استفاده از این ویدئو پروژکتور اداری در مکان های کوچک و فضاهای محدود کاملاً مناسب باشد. همچنین با کاهش فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، رفت و آمدهای احتمالی باعث بروز اختلال در نمایش تصاویر نخواهید شد.

  • نمایش متن ها و نوشته ها با میزان خوانایی بسیار مطلوب

با توجه به اینکه نسبت کنتراست دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 برابر با 16000:1 است، می توان از میزان خوانایی و وضوح متن های به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت. این نسبت کنتراست باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصاویر با عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن به شکلی شفاف به نمایش درآید. بنابراین برای نمایش فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت، می توان بر روی دیتا پروژکتور Panasonic PT-TW370 حساب باز کرد.

  • ارائه تصاویری با کیفیت و میزان روشنایی مناسب

در رابطه با کیفیت تصاویر ارائه شده توسط دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-TW370 باید به این نکات اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور پاناسونیک از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این ویدئو پروژکتور تصاویری با کیفیت مناسب همراه با رنگ هایی شاداب را به شما ارائه می دهد که برای استفاده های اداری و آموزشی قابل قبول است.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 30 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی