راهنمای جامع در خصوص ماشین حساب سیتیزن Citizen SR-270XGR
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یادگیری مسائل درسی و علمی با ماشین حساب سیتیزن SR-270XGR به راحتی امکان پذیر است! ماشین حساب سیتیزن Citizen SR-270XGR از جمله ماشین حساب های توانمند در خصوص انجام محاسبات علمی و مهندسی است. ما در این متن راهنمای خرید در رابطه با این محصول را ارائه می دهیم به همین منظور برای برسی و نقد ماشین حساب علمی سیتیزن مدل Citizen SR-270XGR از سایت های ایده برتر پارسیان، شیلاک و دیجی کالا استفاده کرده ایم.

شیلاک:

خاموش شدن خودکار : دارد
حل معادلات : ندارد
محاسبه ماتریس : ندارد
تعداد ارقام : 10 رقمی
محاسبه انتگرال و دیفرانسیل : ندارد
قابلیت محاسبات جبر منطقی : ندارد
سیستم منطق جبری مستقیم : ندارد
منبع تغذیه ماشین حساب : باتری

دیجی کالا:

ماشین‌حساب «SR-270XGR» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen) است که برای محاسبات علمی و مهندسی کاربرد دارد.  صفحه‌نمایش این دستگاه دوخطی 10 رقمی است و از زاویه دید خوبی برخوردار است. تعداد 274 تابع علمی در این ماشین‌حساب ارائه شدهو از 7 حافظهبهره‌مند است. با این ماشین‌حساب می‌توانید محاسبات آماری، دو متغیر و یک متغیره، رگرسیون خطی و میانگین، انحراف استاندارد را انجام دهید. طراحی بدنه این دستگاه ظریف اما درعین‌حال بسیاربادوام است. ابعاد آن 165x84x20 میلی‌متر و وزنی برابر با 133 گرم دارد. استفاده از رنگ‌های روشن با ترکیب مناسب جلوه زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است تا هنگام استفاده طولانی‌مدت دچار خستگی کاربر نگردد. باتری SR-270XGR از نوع CR2032 است و با حالت خاموش خودکار از اتلاف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.این ماشین حساب مجاز برای کنکوروآزمون دانشگاهی و پیش دانشگاهی می‌باشد. 

ایده برتر پارسیان:

  • توانمند در انجام انواع محاسبات علمی و مهندسی

ماشین حساب علمی سیتیزن مدل Citizen SR-270XGR امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد که از میان آنها می توان به انجام محاسبات کسری، جبری، آماری (محاسبه رگرسیون خطی و انحراف معیار) و مثلثاتی، کار با اعداد نمایی و محاسبه ln، محاسبه لگاریتم در مبناهای متنوع، کار با توابع معکوس و هایپربولیک، محاسبه ریشه دوم، سوم و nام اعداد، ترکیبیات و جایگشت، محاسبه فاکتوریل، کار با اعداد رندوم، محاسبه درصد، استفاده از اعداد ثابت و عدد پی و محاسبه توان دوم و سوم اعداد اشاره کرد.

به طور کلی ماشین حساب مهندسی سیتیزن SR-270XGR تعداد 274 تابع مختلف را در اختیار شما می گذارد که با استفاده از آنها می توانید محاسبات خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. به طور کلی با توجه به قیمت ماشین حساب سیتیزن SR-270XGR و امکانات متعددی که در اختیار شما قرار می دهد، می توان آن را یک وسیله کارآمد و کاربردی دانست.

  • مجهز به صفحه نمایشی با کیفیت و بزرگ

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب سیتیزن SR-270XGR از نوع دو خطی است و توانایی نمایش 10 رقم اصلی و 2 رقم نمایی را دارد. این صفحه نمایش اعداد، توابع و فرمول ها را با کیفیت و میزان خوانایی قابل قبولی نمایش می دهد و دارای میزان روشنایی مطلوبی نیز هست. به طوری که در محیط های مختلف از لحاظ شرایط نوری، از میزان وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.

  • طراحی ظاهری زیبا

در کنار ویژگی های فنی، ماشین حساب مهندسی دانشجویی سیتیزن SR-270XGR از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد. این ماشین حساب به صورت دورنگ (مشکی/ سبز) عرضه شده و در هنگام استفاده از آن دچار احساس خستگی و یکنواختی نخواهید شد. ماشین حساب سیتیزن SR-270XGR دارای ابعاد 165*20*84 میلی متر و وزن 133 گرم است و به آسانی می توانید آن را در کیف گذاشته و با خود به محل کار، تحصیل یا کتابخانه حمل نمایید.

اگر در مجموع قصد خرید ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات علمی و مهندسی را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، از خرید مقرون به صرفه و راحت بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی