راهنمای خرید شارژر فندکی سامسونگ Samsung EP-L1100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

قابلیت فست شارژ در شارژ فندکی این امکان را به شما می دهد که گوشی همراه و یا دیگر دستگاه های الکترونیکی خود را با سرعت بالاتر نسبت به شارژر فندکی معمولی شارژ نمایید. اگر شما نیز خواهان استفاده از شارژر فندکی های شارژ سریع هستید، انتخاب شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100 می تواند گزینه ای هوشمندانه ای باشد. در این راهنما نکات اساسی در رابطه با این محصول به صورت ساده و خلاصه از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا توضیح داده ایم، در ادامه همراه ما باشید.

دیجی کالا:

یکی از محصولات پرکاربرد امروزی، لوازم جانبی مربوط به شارژر های همراه می باشد. اما در بحث شارژر های فندکی، شرکت های مختلف چینی با عرضه محصولات ارزان قیمت و اکثرا بی کیفیت این بازار را در دست دارند. ولی باید بدانید که استفاده از این شارژر ها در طولانی مدت به باتری گوشی تان آسیب خواهد رساند. در این میان شرکت های معروف مثل سامسونگ با عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب در این زمینه سعی در جلب بازار لوازم جانبی را دارند. شارژر فندکی دوگانه سامسونگ یکی از جدید ترین محصولات این شرکت به شمار می آید که می تواند توان خروجی 15 وات را از هر دو درگاه خود در اختیار بگذارد. علاوه بر این، در اطراف این شارژر چراغ آبی رنگی تعبیه شده است تا در هنگام اتصال گوشی خود شما را باخبر نماید و در نهایت باید بگوییم که برای بهره گیری از حداکثر توان این شارژر باید گوشیتان از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نماید.

ایده برتر پارسیان:

همان طور که می دانید شرکت سامسونگ یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه تولید انواع دستگاه های دیجیتال است که محصولات آن همواره از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار بوده اند. این موضوع در رابطه با شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100 نیز صادق است. به طوری که در همان استفاده اول از شارژر فندکی، متوجه کیفیت ساخت عالی آن خواهید شد! توجه داشته باشید که این کیفیت ساخت تأثیر بسزایی بر قیمت شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 داشته است.

شارژر فندکی خودرو سامسونگ EP-L1100 در ابعاد 67.1 * 26 * 26 میلی متر و وزن 29.67 گرم عرضه شده و در برابر آسیب های احتمالی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، فشار بیش از حد، ضربات ناگهانی و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد. پس در صورت استفاده صحیح، این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود

  • طراحی ظاهری زیبا

شارژر فندکی ماشین سامسونگ EP-L1100 در رنگ مشکی به بازار عرضه شده و بدنه آن به صورت مات طراحی شده است. این نوع طراحی، ظاهری شیک و زیبا به این محصول بخشیده است. همچنین دور تار دور قسمت بالایی بدنه شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 را یک نوار LED در بر گرفته که در هنگام متصل کردن شارژر به درگاه فندک ماشین روشن می شود و علاوه بر افزودن به جذابیت های ظاهری دستگاه، شما را از جریان یافتن برق در آن نیز آگاه می کند.

  • مجهز به دو پورت با قابلیت شارژ سریع

بر روی بدنه شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 دو پورت خروجی از نوع USB-A تعبیه شده و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این شارژر متصل نمایید. هر دو پورت این شارژر از قابلیت فست شارژ یا همان شارژ سریع پشتیبانی می کنند و به این ترتیب می توانید گوشی یا دیگر دستگاه های مد نظر را با آن با سرعتی بسیار بالا شارژ نمایید. لازم به ذکر است که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا دیگر دستگاه های متصل به شارژر فندکی فست شارژ سامسونگ EP-L1100 نیز باید از این فناوری پشتیبانی کنند؛ در غیر این صورت به حالت عادی شارژ خواهند شد.

حداکثر ولتاژ و شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت سامسونگ EP-L1100 در حالت شارژ عادی به ترتیب برابر با 5 ولت و 2 آمپر و در حالت شارژ سریع به ترتیب برابر با 9 ولت و 1.67 آمپر می باشد.

در پایان قابل ذکر است اگر چنانچه قصد خرید شارژر فندکی سامسونگ EP-L1100 را دارید، شرکت دیجی کالا از شرکت های نام آشنا در زمینه فروش انواع لوازم جانبی موبایل می باشد که همیشه سعی بر این داشته که محصولات خود را با بهترین قیمت و خدمات عرضه کند. 





:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی