بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VW355N از ویدئو پروژکتور های سبک وزن شرکت پاناسونیک است. این دیتا ویدئو پرژکتور با ارائه تصاویری شفاف و درخشان برای استفاده در کلاس های آموزشی و همایش ها و جلسات اداری مناسب می باشد. بنابراین اگر شناختی به روی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N ندارید ولی تصمیم به خرید این محصول گرفته اید، با نقد و بررسی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N از سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین همراه ما باشید.

جهان چاپگر نوین:

ویدئوپروژکتور PANASONIC PT-VW355N Data Video Projector را می توانیم به طور قطع یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در سیستم های آموزشی و اتاق های کنفرانس بدانیم . این پروژکتور ساخت کمپانی پاناسونیک با دارا بودن ویژگی ها و قابلیت های  خاص و کاربردی اش به کاربرانش این امکان را می دهد تا تصاویری با کیفیت های بی نظیر و کاملا حرفه ای را در محیط های آموزشی خود به سادگی مشاهده کنند . وزن سبک و کم پروژکتور PANASONIC PT-VW355N Data Video Projector که چیزی در حدود 3.4 کیلوگرم می باشد امکان حمل و جا به جایی ساده ای را برای کاربرانش فراهم می آورد . عمر بالای لامپ ویدئوپروژکتور PANASONIC PT-VW355N Data Video Projector که چیزی در حدود 5000 ساعت است به کاربرانش این اطمینان را می دهد که می توانند به سادگی و با پرداخت هزینه ای کم نسبت به نگهداری و در صورت لزوم برای خرابی اش اقدام کنند.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری شفاف و درخشان

شدت روشنایی ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N برابر با 4000 لومن است. این میزان روشنایی سبب می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای شفافیت بسیار مطلوبی باشند و بتوان از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N حتی در اتاق های روشن و پُر نور نیز استفاده کرد. بنابراین نیازی به کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها برای تاریک کردن اتاق ندارید و بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر می توانید از این ویدئو پروجکشن برای ارائه مطالب مورد نظرتان استفاده کنید.

  • کنتراستی مناسب برای نمایش فایل های متنی

از دیگر ویژگی های دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N که آن را برای استفاده های اداری و آموزشی مناسب کرده، باید به نسبت کنتراست آن اشاره کنیم که برابر با 12000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان از کیفیت و میزان خوانایی مناسب متن ها و سایه روشن های موجود در تصاویر اطمینان داشت. پس دیتا پروژکتور Panasonic PT-VW355N برای نمایش فایل های متنی (PDF، ورد، اکسل و...) و اسلایدهای پاورپوینت گزینه قابل اعتمادی است.

  • مجهز به سه پنل LCD برای نمایش تصاویر

در ویدئو پروژکتور قابل حمل پاناسونیک PT-VW355N از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره برده شده و از این جهت رنگ های به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک زنده و شاداب خواهند بود. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و تصاویری با کیفیت و وضوحی قابل قبول به شما ارائه می دهد. در مجموع این ویدئو پروژکتور برای استفاده های اداری و آموزشی کاملاً مناسب بوده و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

  • هزینه های پایین نگهداری

در ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N یک لامپ 240 واتی برای نمایش تصاویر به کار رفته است. این لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 5000 ساعت و در حالت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) تا 7000 ساعت عمر خواهد کرد. بنابراین برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه برای تعویض لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VW355N پیدا نخواهید کرد.

در پایان قابل ذکر است که اگر در خصوص ویژگی های محصول به نقد و بررسی کوتاه و مختصری نیاز دارید به سایت جهان چاپگر نوین مراجعه نمایید اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول کسب نمایید، سایت ایده برتر منبع اطلاعاتی خوبی در خصوص کارایی ها و مشخصات این محصول ارائه داده است.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی