قیمت ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب PD-140-L یکی از انواع بیشمار ماشین حساب های شرکت پارس حساب می باشد که برای انجام محاسبات روزمره مناسب می باشد. منبع تغذیه این ماشین حساب باتری و نور محیط می باشد.

 

برای خرید این ماشین حساب می توانید به دو سایت ایده برتر و اداری کالا مراجعه بفرمایید.

 

سایت ایده برتر

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L

اگر به محاسبات پیچیده علمی و مهندسی در کسب و کار روزمره خود نیازی ندارید و به دنبال خرید ماشین حساب با ابعاد کوچک و رومیزی برای انجام محاسبات معمولی روزمره خود هستید، ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab PD-140L انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این ماشین حساب ساده کوچک برای استفاده در منزل، اداره، شرکت، مغازه و فروشگاه طراحی شده و تمام انتظارات شما را از یک ماشین حساب مرغوب و با کیفیت برآورده می کند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب PD-140L

  • یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت حمل آسان

ماشین حساب کوچک پارس حساب PD-140L در ابعاد 130 * 100 * 20 میلی متر و وزن 150 گرم ارائه شده و همان طور که اشاره کردیم، از جمله انواع ماشین حساب رومیزی محسوب می شود. وزن و ابعاد این ماشین حساب به اندازه ای است که برای حمل و جابجا کردن آن نیز مشکل خاصی نخواهید داشت و به آسانی می توانید آن را در کیف قرار داده و با خود به محل کارتان حمل نمایید.

یک ماشین حساب رومیزی با قابلیت حمل آسان

  • انجام محاسبات با سرعت و دقتی بالا

یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب رومیزی پارس حساب PD-140L مجهز بودن آن به دکمه های بزرگ و دارای فاصله مناسب از یکدیگر است. این نوع طراحی دکمه ها باعث می شود تا در هنگام وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب به ندرت دچار خطا شوید و بتوانید با سرعت بالاتری کارهای خود را به پیش ببرید. همچنین دکمه های ماشین حساب پارس حساب PD-140L دارای عملکرد نرم و روانی هستند و در هنگام استفاده های طولانی مدت از ماشین حساب، سبب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی در انگشتان شما نمی شوند.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، ضامن دوام و طول عمر بالا

ماشین حساب پارس حساب PD-140L یک کالای ایرانی است که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. بدنه و دکمه های این ماشین حساب ایرانی از پلاستیک ساخته شده و دوام بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند سقوط از ارتفاع کم (مانند افتادن از روی میز و برخورد با زمین)، ضربه، خراشیدگی و فشار دارد. بنابراین در صورت استفاده صحیح، ماشین حساب پارس حساب PD-140L برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما در زمینه انجام محاسبات ریاضی خواهد بود.

ادامه مطلب

 

سایت اداری کالا

ماشین حساب رومیزی Pars Hesab PD-140L دارای نمایشگر بزرگ و 10 کاراکتر و صفحه کلید پلاستیکی تزریقی می باشد و منبع تغذیه آن نور و باتری است. 

از دیگر ویژگی های آن:

دارای کلید % و تک پاک کن

حافظه M+ و M-

صفحه نمايش شيب دار

صفحه نمایش بزرگ

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی