قیمت، خرید و مشخصات فنی دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT4010
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به یک وسیله کاربردی برای نوت برداری و یا گزارش نویسی احتیاج دارید، دستگاه ضبط صدا فیلیپس Philips DVT4010 را مد نظر داشته باشید. این ویس رکوردر کوچک و جمع جور برای استفاده در کلاس های درس و خبر نگاری مناسب می باشد. در این مطلب به طور کلی شما را با دستگاه ضبط صدا فیلیپس DVT4010 آشنا خواهیم کرد با نقد و بررسی این محصول در سایت های دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

دیجی کالا:

ضبط کننده دیجیتالی صدا فیلیپس مدل DVT4010 دارای قابلیت تنظیم خودکار تنظیمات صوتی می باشد، ضبط در محیط های مختلف اغلب یک چالش است. AutoAdjust + یک الگوریتم ضبط هوشمند و ابتکاری است که سیگنال صوتی ورودی را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار تنظیمات عالی را برای هر وضعیت ضبط انتخاب می کند. به طور خودکار پارامترهای صوتی مناسب از جمله حساسیت میکروفون ، فیلتر باد ، کاهش نویز و کانال صوتی سمت چپ و راست را تنظیم و انتخاب می کند.دو میکروفون استریو با کیفیت این مدل ضبط را با وضوح بسیار بالایی انجام می دهد و کیفیت صدای شفاف و کریستالی را ارائه می دهند. حساسیت بالای میکروفون سیگنال بیشتری را ضبط می کند بدون اینکه کیفیت صدا را به خطر بیاندازد. این به شما این امکان را می دهد هنگام ضبط مکالمات ، حتی در محیط های پر سر و صدا ، به نتایج عالی برسید.این مدل دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت برای ضبط بیش از 88 روز(در صورت انتخاب مد LP) و جایگاه  Micro SD memory card با قابلیت ارتقا تا 32 گیگا بایت است.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت حمل و جابجایی آسان

رکوردر صدا فیلیپس DVT4010 در ابعاد 44 * 120 * 18 میلی متر و با وزن فقط 83 گرم عرضه شده و یکی از ویس رکوردرهای سبک موجود در بازار است. از این جهت برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت و به راحتی می توانید این دستگاه را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشد. همچنین ویس رکوردر فیلیپس DVT4010 دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است و بدنه فلزی آن در برابر آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، رها شدن از دست و برخورد با زمین و ضربه مقاومت قابل قبولی دارد.

  • مجهز به صفحه نمایش رنگی

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه ضبط کننده صدا فیلیپس مدل Philips DVT4010 مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD رنگی و 1.77 اینچی است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 128 x 160 پیکسل می باشد و اطلاعاتی مانند میزان شارژ باتری، مدت زمان سپری شده از ضبط، کیفیت ضبط یا نام فایل صوتی در حال پخش بر روی آن قابل نمایش هستند. بر روی پنل جلویی ضبط صدا فیلیپس DVT4010 دکمه های آغاز ضبط، منو، آغاز و متوقف کردن پخش و حذف فایل و فولدر تعبیه شده که به راحتی قابل دسترسی هستند.

  • دارای قابلیت +AutoAdjust

ویس رکوردر فیلیپس DVT4010 برای ضبط صدا از دو میکروفون قدرتمند جهت ضبط صدا بهره می برد. این میکروفون ها دارای قابلیت حذف نویز هستند و به طور کامل در برابر سروصدا های اضافی و نویزهای محیطی مقاوم می باشند. بنابراین رکوردر صدا فیلیپس DVT4010 کیفیتی عالی در ضبط صدا از خود نشان می دهد و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد.

اما یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز دستگاه ضبط صدای فیلیپس DVT4010 با دیگر محصولات مشابه شده، قابلیت +AutoAdjust است. این قابلیت باعث می شود تا این محصول شرکت فیلیپس قادر به تحلیل سیگنال صوتی ورودی و اعمال بهترین تنظیمات ضبط متناسب با شرایط محیط باشد. بنابراین ضبط کننده صدا فیلیپس DVT4010 تنظیماتی مانند حساسیت میکروفون، میزان کاهش نویز، انتخاب میکروفون سمت چپ یا راست برای دستیابی به صدای واضح تر، فیلتر باد و... را به صورت خودکار تنظیم نموده و بهترین کیفیت در ضبط صدا را برای شما به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی، اطلاعات مورد نیاز و قیمت روز برای خریدی ارزان را در بخش محصولات شرکت دیجی کالا بیابید. شما با مراجعه به این سایت ضمن کسب  اطلاعات بیشتر از خریدی مطمئن و آسان بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی