جزئیات خرید پاور بانک هویت Havit HV-PB8804
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک یک وسیله کوچک و جمع و جور است که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کند. در شرایطی که شما در بیرون از منزل به پریز برق دسترسی ندارید پاور بانک هویت HV-PB8804 می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع برای انتخاب و خرید پاور بانک 10000 میلی آمپر HV-PB8804 ارائه دهیم. در ادامه به نقد و بررسی در سایت های هویت استور، دیجی کالا و ایده برتر پارسیان خواهیم پرداخت.

هویت استور:

شارژر همراه هویت مدل HV-PB8804 دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دو پورت خروجی می باشد که به صورت  همزمان قابل استفاده اند. شدت جریان خروجی دو پورت خروجی یک آمپری و  ۲٫۴ آمپری است. این پاور بانک دارای قابلیت اسمارت شارژ بوده و پس از شارژ کامل باتری آن جهت افزایش طول عمر بصورت خودکار ارتباط را قطع می کند. علاوه براین از پاور بانک در برابر ولتاژ و جریان بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند. چراغ قوه برای مواقع لزوم و همچنین نشانگر LED  نیز جهت اطلاع از میزان شارژ دستگاه وجود دارد. جهت شارژ پاوربانک HV-PB8804 دو پورت ورودی وجود دارد و می توان از کابل میکرو USB و یا lighting استفاده نمود.

دیجی کالا:

ابعاد
146х61х23 میلی‌متر
کلاس وزنی
معمولی|200 تا 400 گرم
وزن
238 گرم
محدوده ظرفیت
10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی
10000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری
لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت

ایده برتر پارسیان:

  • دارای وزن و ابعاد مناسب برای حمل آسان

شارژر همراه هویت HV-PB8804 در ابعاد 146*61*23 میلی متر و وزن 238 گرم روانه بازار شده و مشکلی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت. از این جهت می توانید این پاوربانک را در کیف دستی، ساک ورزشی، کوله پشتی و یا در جیب خود گذاشته و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید. همچنین پاوربانک جیبی هویت HV-PB8804 دارای کیفیت ساخت مطلوبی نیز هست و در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی و فشار مقاومت قابل قبولی دارد.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

ظرفیت پاور بانک Havit HV-PB8804 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره کاملاً ایده آل به نظر می رسد. این ظرفیت برای دو تا سه بار شارژ کردن باتری یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این تعداد دفعات شارژ به طور کامل به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

بر روی بدنه پاوربانک هویت 10000 دو پورت خروجی USB تعبیه شده و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آنها شارژ کنید. این پاوربانک قابلیت شارژ انواع گوشی اندروید و گوشی آیفون، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست را دارد و از این جهت وسیله ای پرکاربرد و کارآمد به حساب می آید.

  • سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی پورت های پاور بانک گوشی موبایل هویت HV-PB8804 در مجموع برابر با 2.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه های متصل به این شارژر همراه با سرعت بسیار مطلوبی شارژ شوند و دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای تکمیل شدن شارژ آنها نداشته باشید.

  • دارای دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پاور بانک هویت Havit HV-PB8804 با ظرفیت 10000 میلی آمپر با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به پورت ورودی لایتنینگ است. به این ترتیب شما می توانید پاوربانک را از طریق کابل شارژ اپل شارژ کنید و از کیفیتی عالی در شارژ بهره مند شوید. همچنین پاور بانک دو پورت دارای پورت ورودی MicroUSB نیز هست که از آن هم برای شارژ باتری پاوربانک می توان بهره برد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی هویت HV-PB8804 را کاملاً ایده آل دانست. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک هویت HV-PB8804 برابر با 2.1 آمپر است که سرعتی بسیار مطلوب در شارژگیری را به شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که شما می توانید قیمت انواع محصولات را با هم مقایسه کنید، سپس کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب ثبت سفارش نمایید. اگر قصد خرید پاور بانک هویت HV-PB8804 با قیمت مقرون به صرفه را دارید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی