مقایسه قیمت پاور بانک اوریکو Orico Q1 با ظرفیت 10400 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک اوریکو مدل Orico Q1 از محصولات خوش ساخت شرکت اوریکو می باشد این پاور بانک با قابلیت فست شارژ می تواند 3 تا 4 برابر نسبت به شارژدهی یک پاور بانک معمولی، کمبود شارژ گوشی همراه شما را جبران کند. قبل از مقایسه قیمت ابتدا مختصری از ویژگی های محصول را شرح می دهیم. برای اشنایی بیشتر با مشخصات محصول از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی همراه ما باشید.

جانبی:

اوریکو یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه تکنولوژی انتقال داده ها و شارژ USB است. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته "رایانه آسان شما"، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. این شرکت با ایده های نوآورانه و کیفیت عالی، رضایتمندی کاربران در سطح جهان را کسب می کند و در حال حاضر با نام تجاری اوریکو "ORICO" در تولید لوازم جانبی مختلف مانند هارد،شارژر، پاور بانک، کابل های شارژ و انتقال داده، پاور هاب، شارژر فندکی، چند راهی برق، براکت هارد،کابل و مبدل، انواع کابل شبکه و غیره در چین به فعالیت می پردازد. ORICO به طور مداوم برای مشتریان "کالاهای کاربردی و کاربر پسند" را تأمین می کند. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

به دلیل استفاده مداوم از گوشی ها و تبلت های هوشمند، تمام شدن شارژ آن ها در محل هایی که پریز برق وجود ندارد به یکی از دغدغه های روزمره کاربران تبدیل شده است به طوری که در عصر حاضر به دلیل همه گیر شدن گوشی ها و تبلت های هوشمند، خاموش شدن این دستگاه ها به دلیل تمام شدن شارژ، ممکن است کاربران را از رسیدن به بسیاری از کارهای مهم و ضروری باز دارد. راه حل این مشکل پاوربانک اوریکو مدل Q1 با ظرفیت باتری 10400 میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع می باشد که برای همیشه کاربران را از نگرانی تمام شدن شارژ دستگاه های هوشمند خود نجات می دهد.

دیجی کالا:

این پاوربانک به خاطر شارژ سریع خود، می‌تواند شدت‌جریان‌های متفاوتی را با توجه به ولتاژ خروجی فراهم کند. اگر آن را به دستگاه 5ولتی وصل کنید، 2 آمپر شدت‌جریان خروجی می‌توان از آن گرفت و اگر به 9 ولت وصل شود، 1.8 آمپر خروجی داریم و با ولتاژ 12 ولت، شدت‌جریان خروجی 1.35 آمپر خواهیم داشت. یعنی به‌طور خودکار جریان و ولتاژ موردنیاز دستگاه‌هایی را که به آن متصل می‌کنید تشخیص می‌دهد. مدارهای داخلی این پاوربانک در برابر شارژ بیش‌ازحد، نوسانات ولتاژ، اتصال کوتاه و حرارت بالا ایمن و حفاظت‌شده هستند. در کنار دکمه‌ی خاموش و روشن این پاوربانک چهار نشانگر LED وجود دارد که هرکدام از آن‌ها نشان‌دهنده‌ی شارژ 25درصدی باتری آن هستند. پاوربانک Q1 با ظرفیت اسمی بالای خود می‌تواند بیش از پنج بار گوشی موبایل و بیش از دو بار تبلت را به‌طور کامل شارژ کند و همراه بسیار مفیدی برای شما باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • بدنه ای آلومینیومی و خوش ساخت

بدنه پاور بانک اوریکو Orico Q1 با ظرفیت 10400 میلی آمپراز آلومینیوم براق ساخته شده و دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی است. به طوری که آسیب های احتمالی مانند خراشیدگی، ضربه یا فشار به آسانی قادر به صدمه زدن به آن نیستند. پاوربانک اوریکو Q1 قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی نیز دارد و به سادگی می توانید آن را در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی خود گذاشته و به مکان های مختلف حمل کنید. این پاور بانک گوشی موبایل در ابعاد 102 * 76 * 21.5 میلی متر و وزن 280 گرم روانه بازار شده و یکی از پاوربانک های جمع و جور موجود در بازار به شمار می آید.

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (Quick Charge 2.0)

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پاوربانک اوریکو 10400 میلی آمپری را پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع دانست که باعث شده تا سرعت شارژدهی آن 3 تا 4 برابر نسبت به سرعت شارژدهی یک شارژر همراه معمولی بهبود داشته باشد! این پاوربانک فست شارژ دارای یک پورت خروجی است که شدت جریان آن برابر با 2 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 1.8 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.35 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد و سرعتی عالی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.

  • سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

همان طور که اشاره شد، ظرفیت پاوربانک جیبی اوریکو Q1 برابر با 10400 میلی آمپر ساعت است. این میزان شارژ برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما این تعداد دفعات شارژ ممکن است کمتر یا بیشتر شود. به طور کلی پاوربانک اوریکو Q1 با انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل اپل،تبلت، موزیک پلیر، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... سازگار است و یک وسیله کارآمد و پرکاربرد برای شما خواهد بود. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی اوریکو Q1 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

در خصوص مقایسه قیمت پاوربانک با ظرفیت 10400 میلی آمپر اوریکو در سایت های ذکر شده می توان گفت که شرکت ایده برتر، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای خریداران این محصول در نظر گرفته است. با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان، ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از خریدی راحت و ارزان بهره مند شوید. شما می توانید از لینک فروش اینترنتی این محصول که در پایین صفحه برای شما پیوست گردیده است محصول را ثبت سفارش کنید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D9%88-Orico-Q1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10400-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی