معرفی هدست بلوتوث سنهایزر Sennheiser MM 450-X
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هر روز که از خانه خارج می شوید در سطح شهر افرادی را می بینید که هدست هایی بر روی گوش خود قرار داده اند شاید شما نیز یکی از کاربران این محصول باشید. امروزه استفاده از هدست یا هدفون ها برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود و همچنین کاهش آلودگی محیطی بسیار رایج است. این هدست ها با قرار گیری راحت بر روی گوش احساس خوبی به شما می دهد و لذت موسیقی را دو چندان می کند. هدست با میکروفون سنهایزر MM 450-X از جمله هدست هایی با کیفیتی است که قابلیت اتصال بلوتوثی و با سیم را دارد. شرکت های دیجی کالا و ایده برتر پارسیان و ایران هدفون هریک به بررسی این محصول پرداخته اند در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم:

دیجی کالا:

  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • رابط
    بلوتوث
  • طول کابل
    1.5 متر
  • پاسخ فرکانسی
    15-22000 هرتز
  • حساسیت
    107 دسی‌بل
  • مقاومت در برابر رطوبت و عرق
    خیر
  • اقلام همراه هدفون
    کیف-کابل شارژ-کابل aux-تبدیل جک-تبدیل جک هواپیما
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    10
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    10   

ایران هدفون:
         

فناوری NoiseGard 2.0 استفاده شده در MM 450-X، تا ۹۰ درصد صداهای محیط را حذف می‌کند تا شما، حتی در پر سر و صداترین مکان‌ها مانند هواپیما و قطار، در آرامش کامل به موسیقی گوش کنید. قابلیت TalkThrough دستگاه نیز به شما امکان می‌دهد که تنها با فشار یک دکمه، صدای کنار دستی‌تان را بشنوید و با او صحبت کنید.

میکروفون باکیفیت داخلی دستگاه، مکالماتی با شفافیت و وضوح بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد که این هدست را به ابزاری همه فن حریف بدل می‌کند.

طراحی پشت بسته و روی گوش MM 450-X، آن را به همراهی ایده‌آل برای سفرهای هوایی بدل کرده است. درایورهای DuoFol پیشرفته، سطحی از کیفیت صوتی را به ارمغان می‌آورند که شما از یک بلندگوی حرفه‌ای گران‌قیمت توقع دارید. پنل کنترل دستگاه نیز، آنقدر راحت و روان طراحی شده است که شما حتی با چشمان بسته نیز می‌توانید آن را کنترل کنید.

 هدست MM 450-X برای آنکه تا حد ممکن قابل حمل باشد، تاشو طراحی شده است. باتری قابل شارژ دستگاه با هر بار شارژ که از طریق USB یا آداپتر دیواری همراه انجام می‌شود و حدود ۳ ساعت به طول می‌انجامد، بین ۸ تا ۲۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد. به علاوه، برای مواقعی که نمی‌توانید از بلوتوث استفاده کنید، یک کابل ۳.۵ میلی‌متری در جعبه قرار داده شده است تا در هر شرایطی، بتوانید از صدای بی‌مانند این هدفون استفاده کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک هدست راحت و سبک!

هدست بی سیم سنهایزر MM 450-X برای استفاده های طولانی مدت و متوالی یک گزینه ایده آل است. این هدست بلوتوثی تنها دارای 105 گرم وزن می باشد و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. در قسمت داخلی هدبند این هدست بیسیم دو بالشتک نرم به کار رفته که به راحت تر قرار گرفتن آن بر روی سر کمک زیادی می کنند. ضمن اینکه قسمت داخلی کاپ های هدست بلوتوث وایرلس سنهایزر MM 450-X دارای بالشتک هایی با روکش چرم هستند که در هنگام قرار دادن آنها بر روی گوش، احساس خوبی به شما دست خواهد داد!

  • پشتیبانی هم از اتصال بی سیم و هم با سیم

همان طور که اشاره شد، هدست با میکروفون سنهایزر MM 450-X را می توان هم به صورت بی سیم و هم به صورت باسیم به دستگاه های دیگر متصل کرد. اتصال بی سیم این هدست از طریق بلوتوث انجام می شود و شما می توانید پس از روشن کردن آن، از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه مورد نظرتان به آن متصل شوید. هدفون بی سیم Sennheiser MM 450-X توانایی بالایی در برقراری اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد.

بر روی بدنه هدفون باسیم Sennheiser MM 450-X پورت 3.5 میلی متری نیز تعبیه شده که اگر امکان استفاده از بلوتوث برایتان فراهم نبود، می توانید از طریق کابل AUX آن را به دستگاه مورد نظرتان متصل کنید. همراه با این هدست وایرلس یک کابل 1.5 متری نیز ارائه می شود که می توانید از آن برای اتصال هدست به گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ و تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری استفاده کنید.

  • کارآمد برای انجام مکالمه های تلفنی و پخش موسیقی

اگر از طرفداران موسیقی هستید، هدست با سیم سنهایزر MM 450-X انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. کیفیت پخش موسیقی این هدست را می توان هم طراز با کیفیت پخش موسیقیِ کامپیوتر از روی CD دانست! پس با خیالی راحت از گوش دادن به موسیقی های محبوبتان با کیفیتی عالی لذت ببرید!

هدست سنهایزر مدل MM 450-X علاوه بر پخش موسیقی، دارای قابلیت مکالمه نیز هست و در آن یک میکروفون قوی به صورت مخفی تعبیه شده است. این میکروفون از امکان حذف نویز برخوردار بوده و صدای شما را به شکلی کاملاً شفاف و واضح به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست مکالمه سنهایزر MM 450-X را کاملاً مناسب دانست.

اگر به دنبال بهترین هدست هستید و نمی دانید چگونه باید آن در بین انواع اقسام هدست ها در برند های مختلف پیدا کنید؟ لازم است بدانید که ابتدا باید در مورد ویژگی های هر هدست اطلاعات خود را کامل کنید و سپس با توجه به برند و قیمت و مدل مورد نظر، بهترین هدست را متناسب با نیاز خود تهیه کنید. شرکت ایران هدفون در این زمینه شما را یاری خواهند کرد برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک محصول مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی