ماشین حساب کاسیو Casio BF-100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت پارس حساب از قدیمی ترین شرکت ها در خصوص ارائه انواع ماشین های اداری است که در زمینه تولید فکس، کپی، صندوق‌های فروشگاهی، ماشین‌های تحریر و انواع ماشین حساب فعالیت دارد. از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این برند معتبر می توان به ماشین حساب پارس حساب BF-100 اشاره کرد این ماشین حساب برای انجام محاسبات مالی و هم محاسبات روزانه کاربرد دارد. اگر قصد خرید ماشین حساب حسابداری کاسیو BF-100 را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های محصول را از نگاه دیجی کالا و ایده برتر پارسیان بررسی کنیم.

دیجی کالا:

مشخصات ماشین حساب کاسیو مدل Casio BF-100:

ابعاد
13 * 76 * 140 میلی متر
وزن
94 گرم
کیس محافظ
بله

نوع نمایشگر
LCD تک خطی
تعداد رنگ نمایشگر
تک‎رنگ
تعداد کاراکتر
10
قابلیت انجام محاسبات مثلثاتی
خیر
قابلیت انجام محاسبات آماری
بله

ایده برتر پارسیان:

  • توانمند در انجام محاسبات مالی

ماشین حساب حسابداری کاسیو BF-100 دارای دکمه های PV، FV، PMT، i%، PRN و BAL می باشد که برای انجام محاسباتی مانند محاسبه نرخ سود سالیانه، سود (بهره) ساده، بهره مرکب، نرخ مؤثر بهره، میزان استهلاک و دیگر محاسبات مالی کاربرد دارند.

علاوه بر این، ماشین حساب Casio BF-100 دارای قابلیت هایی مانند محاسبه لگاریتم، جذر گرفتن از اعداد، محاسبه درصد، کار با تاریخ، انجام محاسبات ریاضی از تغییر چهار عمل اصلی و تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس) برخوردار است.

همان طور که مشاهده می کنید ماشین حساب جیبی کاسیو مدل BF-100 امکانات محاسباتی متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و کارایی بالایی در انجام محاسبات تخصصی مالی و محاسبات معمولی دارد. از این جهت قیمت آن را می توان کاملاً مناسب و ایده آل دانست.

  • مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب ساده حسابداری کاسیو BF-100 از نوع LCD تک خطی و تک رنگ است که قابلیت نمایش حداکثر 10 رقم را داراست. این نمایشگر دارای میزان روشنایی مطلوبی است و در مکان های مختلف با شرایط نوری متفاوت، از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.

  • فاصله بسیار مناسب دکمه ها از یکدیگر

علاوه بر قابلیت های فنی، ماشین حساب مالی Casio BF-100 طراحی ظاهری مطلوبی نیز دارد. دکمه های این ماشین حساب دارای فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر هستند که باعث بالا رفتن دقت و سرعت شما در وارد کردن ارقام می شود. همچنین دکمه های مخصوص به کار توابع بر روی بدنه ماشین حساب کاسیو BF-100 دارای کادر هستند و به صورت جدول طراحی شده اند. این ویژگی سبب می شود تا در پیدا کردن دکمه مورد نظر خود کار آسان تری پیش رو داشته باشید و بتوانید محاسبات خود را سریع تر انجام دهید.

در پایان قابل ذکر است که شما می توانید ماشین حساب مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه نمایید. سایت فروشگاهی دیجی کالا از سایت های نام آشنا و معتبر در خصوص ارائه انواع ماشین حساب های مهندسی، مالی و اداری می باشد. با مراجعه به دیجی کالا از خریدی راحت و مقرون به صرفه لذت ببرید. 





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی