شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی RCC204 محصول شرکت ریمکس می باشد که با موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB سازگار است. این محصول از دو درگاه خروجی از نوع USB بهره می برد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دو سایت ایده برتر و دی جی کالا مراجعه بفرمایید.

 

سایت دی جی کالا

شارژر فندکی «ریمکس» با درگاه‌های فندکی خودروهای مختلف سازگاری دارد. روی سطح این شارژر دو درگاه خروجی USB طراحی شده که برای شارژ کردن باتری دو دستگاه مختلف مانند گوشی‌ موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر لوازم از این قبیل به طور همزمان مناسب خواهد بود. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول 1.0 آمپر و جریان خروجی درگاه دوم این شارژر 2.4 آمپر شدت دارد. بنابراین مدل «RCC204» از سری محصولات ریمکس علاوه بر گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و موزیک‌پلیر برای شارژ باتری انواع تبلت و آیپدها هم مناسب خواهد بود. ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت بوده و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. این شارژر 14.8 گرم وزن دارد و ابعاد آن 26 × 26 × 67 میلی‌متر هستند. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید. در این حالت نشانگر LED روی سطح شارژر روشن می‌شود. حالا باید گوشی موبایل، تبلت، آیپد یا دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را با استفاده از یک کابل به یکی از درگاه‌های خروجی روی شارژر متصل کنید و منتظر بمانید تا باتری آن به طور کامل شارژ شود. این مدل از محصولات ریمکس در برابر افزایش ولتاژ، جریان و دما محافظت شده است. بنابراین اگر در حین شارژ شدن اختلاف دما یا ولتاژ در شارژر ایجاد شود، هیچ خطری دستگاه را تهدید نخواهد کرد.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204

اگر در حین رانندگی از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل زیاد استفاده می کنید، حتماً تا به حال با مشکل تمام شدن شارژ گوشی تان در خودرو مواجه شده اید! با خرید شارژر فندکی می توانید به طور کامل از این دغدغه نجات پیدا کنید و با خیالی راحت به رانندگی بپردازید. شارژر فندکی ریمکس Remax RCC204 با اتصال به قسمت فندک خودرو، برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به برق مورد نیاز شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و امکان شارژ گوشی را در حین رانندگی برای شما فراهم می آورد. توجه داشته باشید که در حالت کلی استفاده از هر نوع شارژر فندکی فقط در هنگام روشن بودن ماشین امکان پذیر است.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204

  • طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع و جذاب

شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC204 یکی از شارژرهای فندکی زیبا و خوش ساخت شرکت ریمکس است که استفاده از آن جلوه زیبایی به فضای داخلی ماشین شما خواهد بخشید. این شارژر فندکی دارای بدنه ای براق از جنس فلز بوده و قسمت پایینی بدنه آن به شکل شش ضلعی طراحی شده است. همچنین شارژر فندکی ریمکس RCC204 در رنگ های متنوع و جذابی نیز ارائه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید نسبت به تهیه رنگ مورد نظرتان اقدام نمایید.

طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع و جذاب

  • شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

بر روی بدنه شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC204 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که شدت جریان یکی از آنها 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر 2.4 آمپر می باشد. شما می توانید با استفاده از این شارژر فندکی دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. به طور کلی شارژر فندکی دو پورت ریمکس RCC204 قادر به تأمین شارژ موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه های دارای پورت USB است و کارایی بالایی در ماشین شما خواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، از پورت 1.0 آمپری شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC204 برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.4 آمپری آن برای شارژ تبلت، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی موبایل، می توانید از پورت 2.4 آمپری برای این منظور بهره ببرید. در این حالت سرعت شارژ شدن گوشی تا 30 درصد نسبت به حالت عادی بهبود خواهد یافت.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی