نقد و بررسی ماشین حساب سیتیزن Citizen 355DPN
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب سیتیزن Citizen 355DPN یک محصول کارامد و خوش ساخت برای انجام محاسبات حسابداری و مالی می باشد. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند امکان چاپ محاسبات انجام شده، دکمه کاملا نرم و روان، همچنین صفحه نمایش بزرگ و شیبدار تمام انتظارات شما را برآورده می کند. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان، شیلاک و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

 ماشین‌حساب 355DPN محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen) برای امور حسابداری است. این ماشین حساب صفحه نمایش یک خطی 12 رقمی دارد. تبدیل نرخ ارز، بررسی و اصلاح از ویژگی های آن محسوب می شود. چاپ دو رنگ در 355DPN امکان پذیر است. کلید های روی این ماشین حساب کیفیت خوبی دارند و همانند صفحه کلید کامیپوتر طراحی شده است. شرکت سیتیزن سه کلید حافظه، TAX+، TAX، دو صفر ، GT، هزینه، فروش و حاشیه را برای برای پیشبرد سریع امورات کاربر در 355DPN تعبیه کرده است. این دستگاه ابعادی برابر با 300x220x70 میلی متر دارد. منبع تغذیه این ماشین حساب از برق است.

شیلاک:

خاموش شدن خودکار : دارد
حل معادلات : دارد
محاسبه ماتریس : ندارد
تعداد ارقام : 12 رقمی
محاسبه انتگرال و دیفرانسیل : ندارد
قابلیت محاسبات جبر منطقی : ندارد
سیستم منطق جبری مستقیم : ندارد
منبع تغذیه ماشین حساب : برق (آدابتور)
کاربری ماشین حساب : چاپگر

ایده برتر پارسیان:

  • مستحکم و با دوام، مجهز به دکمه هایی کاملاً برجسته

ماشین حساب سیتیزن 355DPN در ابعاد 300 * 220 * 70 میلی متر ارائه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این ماشین حساب از پلاستیک سخت ساخته شده و استحکام بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار یا خراشیدگی دارد. مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب مالی سیتیزن 355DPN مجهز بودن آن به دکمه هایی کاملاً برجسته و بزرگ است که وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب را برای شما بسیار آسان می کنند. همچنین این دکمه ها دارای فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر هستند که باعث بالا رفتن دقت و سرعت شما در انجام محاسبات می گردد.

  • چاپ نتایج محاسبات به صورت دو رنگ

با استفاده از ماشین حساب رومیزی سیتیزن مدل Citizen 355DPN قادر خواهید بود تا نتایج مثبت محاسبات خود را با رنگ مشکی و نتایج منفی را با رنگ قرمز چاپ نمایید. این ویژگی به تحلیل محاسبات مالی کمک زیادی می کند و باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود. پرینتر به کار رفته در ماشین حساب چاپی سیتیزن 355DPN از سرعت قابل توجهی نیز برخوردار است و کاملاً در محاسبات فروشگاهی و مالی به کار شما خواهد بود. لازم به ذکر است که محل قرارگیری رول کاغذ این پرینتر در قسمت بالایی بدنه ماشین حساب تعبیه شده و دسترسی به آن جهت تعویض به آسانی انجام می گیرد.

  • صفحه نمایشی بزرگ با زاویه دیدی عالی

صفحه نمایش ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن 355DPN قابلیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد. همچنین این صفحه نمایش به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دیدی عالی را در هنگام قرار دادن ماشین حساب بر روی میز برای شما فراهم می آورد.

  • قابلیت انجام انواع محاسبات فروشگاهی

شاید بتوان گفت که ماشین حساب رومیزی سیتیزن 355DPN هر آنچه را که در انجام محاسبات مالی و فروشگاهی به آنها نیاز دارید، برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این ماشین حساب حسابداری و مالی می توانید محاسبات ریاضی را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید، از قابلیت تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس) استفاده کنید، به محاسبه درصد بپردازید و از اعداد جذر بگیرید. همچنین ماشین حساب سیتیزن 355DPN دارای دکمه GT نیز هست که برای نمایش حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر مورد استفاده قرار می گیرد.

شما از چه ماشین حسابی برای انجام محاسبات مالی و فروشگاهی خود استفاده می کنید؟ از نظر شما بهترین ماشین حساب در این زمینه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شما می توانید تجربیات و نظرات خود را در سایت فروشگاهی دیجی کالا به اشتراک بگذاریید.





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی