راهنمای خرید شارژر فندکی باسئوس Baseus DUAL-US
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما هم از دستگاه های هوشمند از جمله گوشی، تبلت، لپ تاپ و یا گچت های هوشمند استفاده می کنید ولی با مشکل تمام شدن شارژ دستگاه خود در حین رانندگی مواجه هستید، خرید شارژر فندکی باسئوس Baseus DUAL-US گزینه ای آیده آل برای شما می باشد. در این راهنما، نکات اساسی از شارژر فندکی باسئوس به صورت ساده و خلاصه از سایت های معتبر ایده برتر پارسیان و دیجی کالا توضیح داده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

دیجی کالا:

شارژر فندکی باسئوس توانایی شارژ همزمان 2 دستگاه از قبیل گوشی و تبلت را دارا می باشد. این شارژر ابعاد مناسبی داشته و با داشتن 2 خروجی USB مجزا که هر 2 این خروجی ها با توان 3.4 آمپر قادر به شارژ کردن وسیله مورد نظر شما میباشند که 2 دستگاه را به‌ طور همزمان با سرعت بالایی شارژ کند. به لطف خروجی 5 ولت 3.4 آمپری، امکان شارژ تمامی دستگاه ها هم وجود دارد. طراحی هندسی که در ساختار این محصول به کار گرفته شده زیبایی خاصی به محصول بخشیده است .

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت ساخت بسیار مطلوب

بدنه شارژر فندکی باسئوس DUAL-US از فلز مرغوب ساخته شده و در مجموع این شارژر فندکی خودرو برای موبایل از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که آسیب هایی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین، ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی به آسانی به آن صدمه نخواهند زد. بنابراین با خیالی راحت بابت دوام و طول عمر بالای شارژر فندکی باسئوس DUAL-US می توانید از آن در خودروی خود استفاده کنید.

  • ارائه همراه با کابل USB Type-C

همراه شارژر فندکی باسئوس Baseus DUAL-US یک کابل USB Type-C نیز ارائه می شود که با استفاده از آن می توانید گوشی های دارای این پورت را شارژ کنید. در واقع با خرید این شارژر فندکی تایپ سی نیازی به صرف هزینه بابت خرید کابل شارژ نخواهید داشت. از این جهت می توان قیمت شارژر فندکی خودرو باسئوس DUAL-US را کاملاً مناسب دانست. کابل ارائه شده همراه با این شارژر دارای روکش یافته شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر کشیدگی و قطعی دارد. همچنین در هنگام استفاده از این کابل به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن و در هم پیچیدن آن مواجه خواهید شد.

  • سازگار با انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

به طور کلی شارژر فندکی دو پورت باسئوس DUAL-US با انواع گوشی های موبایل اندرویدی و گوشی های موبایل اپل سازگار است. شما می توانید از طریق یک کابل MicroUSB از آن برای شارژ گوشی های اندرویدی فاقد پورت USB Type-C استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی به وسیله یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ قادر به شارژدهی به آیفون، آیپد و آیپاد نیز هست.

با مراجعه به سایت دیجی کالا می توانید نسبت به خرید اینترنتی شارژر فندکی باسئوس DUAL-US اقدام نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی