قیمت و خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ13KL
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز خواستار نمایش تصاویر با رزولوشن بالا، شفاف و درخشان هستید، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL را مد نظر داشته باشید. با خرید این دیتا ویدئو پروژکتور از کیفیت عالی تصاویر و طبیعی بودن رنگ ها اطمینان حاصل نمایید. اگر قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ13KL را دارید ولی نمی دانید چه فاکتور هایی برای خرید باید در نظر داشته باشید با بررسی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MZ13KL از سایت ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

سایت ایده برتر پارسیان:

  • کیفیتی عالی در نمایش تصاویر و رنگ ها

ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL در دسته ویدئو پروژکتورهای 3LCD جای دارد و دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت عالی تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور و طبیعی بودن رنگ های آن اطمینان کامل داشت. همچنین ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ13KL از سیگنال های ورودی 4K از طریق پورت HDMI نیز پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد.

  • تصاویری فوق العاده روشن، شفاف و درخشان

یکی از مهم ترین مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL شدت روشنایی فوق العاده آن است که برابر با 13000 لومن می باشد. این میزان روشنایی باعث شده تا بتوان این ویدئو پروژکتور 4K را یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار در این زمینه دانست و بتوان از آن در روشن ترین و پرنور ترین مکان ها هم برای نمایش تصاویر استفاده کرد! از این جهت دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL برای نمایش تصاویر در فضاهای باز در طول روز و زیر نور مستقیم خورشید نیز کارایی دارد و در هر شرایطی تصاویری روشن، شفاف و درخشان را به شما ارائه خواهد داد. با توجه به این ویژگی می توان قیمت ویدئو پروژکتور 4K پاناسونیک PT-MZ13KL را کاملاً مناسب دانست.

  • دارای بالاترین نسبت کنتراست

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL نسبت کنتراست 3000000:1 آن است که باعث بهبود چشمگیر تصاویر می شود! به طوری که قسمت های دارای رنگ مشکی تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارای عمق زیاد و قسمت های دارای رنگ های روشن آنها کاملاً شفاف خواهند بود. این ویژگی برای نمایش اسلایدهای پاورپوینت، فایل های متنی و همچنین ویدئوهای مختلف کارایی بالایی دارد و باعث نمایش تصاویر و متن ها با بالاترین میزان خوانایی و وضوح می شود.

  • سازگاری با لنزهای مختلف پاناسونیک

با استفاده از دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL دست شما در انتخاب لنز کاملاً باز خواهد بود و می توانید از لنزهای مختلف پاناسونیک و سازگار با این ویدئو پروجکشن در آن استفاده کنید. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL بدون لنز عرضه شده و به این ترتیب می توان از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کرد. بنابراین با توجه به نیاز خود، می توانید لنزهایی با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس مختلف را در این ویدئو پروژکتور اداری مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MZ13KL توانای نمایش تصاویری در ابعاد حداقل 80 اینچ و حداکثر 500 اینچ را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید لنزهای مختلف پاناسونیک با شماره 73027-021 تماس بگیرید. ادامه مطلب:

در پایان قابل ذکر است که مشخصات فنی، قیمت روز و اطلاعات مورد نیاز در خصوص ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL می توانید در بخش محصولات شرکت ایده برتر پارسیان بیابید. به همین منظور لینک فروش اینترنتی دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MZ13KL برای شما پیوست گردیده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی