خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای نمایش تصاویر در در ابعاد بزرگ شما باید در جست و جوی ویدئو پروژکتوری باشید که از شدت روشنایی فوق العاده بر خوردار است. میزان روشنایی و درخشندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830 را می توان کاملا مناسب و ایده آل ارزیابی کرد. این محصول برای استفاده در محیط های تبلیغاتی نیز مناسب می باشد. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که برای خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DW830 باید به آن توجه شود را از سایت های ایده برتر پارسیان گرد اوری کرده و به شما معرفی کنیم. 

ایده برتر پارسیان:

  • شدت روشنایی فوق العاده!

اگر در جستجوی ویدئو پروژکتوری با شدت روشنایی عالی هستید، ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود! این ویدئو پروژکتور اداری دارای میزان روشنایی 8500 لومن است و تصاویری کاملاً شفاف و درخشان را ارائه می دهد. از این جهت بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 برای نمایش تصاویر در محیط های کاملاً روشن و پُر نور استفاده کنید! ضمن اینکه در این دیتا پروژکتور از دو لامپ 420 واتی استفاده شده که به روشن تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند.

  • یک ویدئو پروژکتور DLP کارآمد!

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد و از میزان رزولوشن 1280 * 800 پیکسل برخوردار است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور پاناسونیک اطمینان داشت. ضمن اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 برابر با 10000:1 است که باعث نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی دارای رنگ مشکی تصاویر با کیفیتی مناسب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

  • از تصاویری سه بعدی و واقعی لذت ببرید!

یکی از ویژگی های کاربردی و مهم ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-DW830 قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی با آن است. با استفاده از این قابلیت می توانید از تصاویری واقعی و جذاب بهره مند شوید و به خصوص در مصارف تبلیغاتی، مشتریان خود را به طور کامل تحت تأثیر قرار دهید!

  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-DW830 پورت های ارتباطی آن، شامل پورت HDMI، DVI-D، دو پورت RGB، ورودی و خروجی 3D، ورودی ویدئو، ورودی و خروجی سریال و ورودی و خروجی مخصوص اتصال به دستگاه های کنترل از راه دور (Remote) تعبیه شده است. بنابراین اتصال این ویدئو پروژکتور سه بعدی به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون، دستگاه های پخش سه بعدی، دستگاه های پخش ویدئو و... برای شما امکان پذیر است. همچنین ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DW830 از فناوری DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید برای انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به آن، تنها از یک کابل شبکه ساده (با طول حداکثر 100 متر) استفاده کنید! این ویژگی هم باعث کاهش هزینه های شما می شود و هم به نصب راحت تر ویدئو پروژکتور در فضاهای محدود کمک زیادی می کند.

در پایان اگر از ویژگی های اساسی و کلیدی یک دیتا پروژکتور اطلاع داشته باشید، انتخاب و خرید برای شما راحت خواهد بود. شرکت ایده برتر با ارائه راهنمای خرید هر محصول سعی در بالا بردن اطلاعات شما دارد. به همین منظور برای کسب آگاهی از ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدلPanasonic PT-DW830 به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی