نگاه سایت های معتبر به پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2640adwe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه چاپگرها یکی از دستگاه های ضروری و مهم در انواع ادارجات و شرکت ها محسوب می شوند، قطعا یک پرینتر نامرغوب و بی کیفیت راندمان کارایی کارکنان یک شرکت را پایین می آورد به همین منظور توجه به سرعت و کیفیت باید یکی از اولویت های مهم در هنگام خرید پرینتر باشد. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MC2640adwe از سرعت مطلوب در تهیه کپی و پرینت برخوردار است و برای استفاده در کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و پی سی پرینتر بپردازیم. 

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای استفاده در حجم کاری متوسط

پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2640adwe قادر به انجام 100 هزار چاپ در طول ماه می باشد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری کم و متوسط به شمار می آید. توجه داشته باشید که از جانب شرکت سازنده این پرینتر اداری توصیه شده تا از آن برای انجام 1500 تا 10 هزار پرینت در طول ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

  • سرعت مطلوب در تهیه پرینت و کپی

سرعت پرینت و کپی پرینتر لیزری رومیزی  Lexmark MC2640adwe در حالت چاپ یک رو برابر با 38 برگ در دقیقه و در حالت چاپ دو رو برابر با 19 برگ در دقیقه است که می توان آن را سرعت مناسبی به خصوص برای چاپ رنگی دانست. این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی در هنگام راه اندازی نیز سرعت قابل قبولی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 8 ثانیه به شما ارائه می دهد.

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی و سیاه و سفید

شاید بتوان کیفیت عالی چاپ را از جمله مشخصات مهم پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک Lexmark MC2640adwe دانست. این پرینتر لیزری اداری  قادر به چاپ با دو رزولوشن استاندارد 1200 * 1200 dpi و حداکثر 2400 * 600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی را با وضوح و میزان خوانایی بسیار بالایی به شما ارائه می دهد. پرینتر مدل Lexmark MC2640adwe حتی در چاپ جزئیات نیز توانایی بالایی دارد و به طور کامل رضایت شما را بابت کیفیت چاپ جلب خواهد کرد. از این جهت می توان قیمت این دستگاه پرینتر لیزری را مناسب ارزیابی کرد.

پی سی پرینتر:

Lexmark MC2640adwe پرینتر لیزری که دارای قابلیت کپی ، اسکن ، پرینت و فکس می باشد، که با عملکرد استثنایی می تواند 100 تصویر را اسکن کند. این دستگاه دارای یک پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و به یک اسکنر تک پاس می باشد. در این دستگاه صفحه لمسی رنگی 4.3 اینچی e-Task ، رابط کاربری دقیقی مانند پاسخگو و تبلت با قابلیت های چند لمسی ارائه می دهد. رابط کاربری e-Task ، دنیایی از برنامه های راحتی و بهره وری را باز می کند، دکمه پاور جدید پنل جلویی و درگاه یو اس بی با چاپ مستقیم ، علاوه بر مدیریت دستگاه مبتنی بر مرورگر ، کار را آسانتر می کند. MC2640adwe دارای سرعت چاپ 40 برگ رنگی و سیاه و سفید با کیفیت خیلی خوب می باشد، که سرعت چاپ اولین برگ مشکی 8 ثانیه و رنگی 9 ثانیه است.  پرینتر لکسمارک ام سی 2640 ای دی وی ایی از قابلیت فکس با سرعت 3 ثانیه برای هر برگ برخوردار است. این دستگاه میتواند از قابلیت کپی دو طرفه 20 برگ دورو برخوردار است ، که در صرفه جویی کاغذ اهمیت دارد و توانایی کوچک بزرگ کردن تصاویر از 25 تا 400 درصد را دارد. سرعت کپی 20 برگ در دقیقه در حالت کپی دو طرفه و 40 برگ در دقیقه در حالت یک طرفه است. مجهز به تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 100 برگ و اسکن اتوماتیک دورو می باشد، که از نقاط قوت آن است. 

چنانچه به مشاوره قبل از خرید پرینتر لکسمارک MC2640adwe نیاز دارید به سایت ایده برتر که لینک آن در پایین صفحه پیوست گردیده مراجعه نمایید. اگر بعد از مطالعه کارایی و مشخصات پرینتر چهار کاره لکسمارک MC2640adwe همچنان به جمع بندی نرسیده اید به شماره مندرج در سایت تماس بگیرید، کارشناسان سایت اماده راهنمایی شما در این زمینه هستند.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-Lexmark-MC2640adwe





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی