راهنمای خرید پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M454dw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به یک چاپ رنگی با کیفیت نیاز دارید می توانید بر روی پرینتر تک کاره لیزری اچ پی Pro M454dw حساب باز کنید! چاپگر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M454dw به فناوری کاربردی WI-FI نیز مجهز می باشد. قابلیت وای فای به شما این امکان را می دهد در هر کجایی که هستید کنترل پرینتر را دست داشته باشید و به راحتی فرمان چاپ را صادر کنید. چنانچه می خواهید با دیگر ویژگی های مهم این محصول آشنا شوید، با نقد و بررسی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M454dw از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

پرینتر M452nw ساخت شرکت hp یکی از پرینترهای لیزری و رنگی این شرکت محسوب می‌شود که در کانفیگ‌های مختلفی روانه‌ی بازار شده و مدل nw یکی از کامل‌ترین کانفیگ‌ها محسوب می‌شود که به اتصال بی‌سیم WiFi هم مجهز شده است. این پرینتر لیزری که چاپ رنگی هم دارد می‌تواند برای مصارف سنگین خانگی و شخصی یا مصارف سبک تجاری و اداری مورداستفاده قرار گیرد. توجه داشته باشید پرینترهای لیزری اعم از سیاه‌وسفید و رنگی برای چاپ اسناد متنی طراحی شده‌اند و برای چاپ عکس مناسب نیستند زیرا وضوح چاپی در پرینترهای لیزری در بهترین حالت به 1200 dpi می‌رسد که در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان بسیار کمتر است. درنتیجه می‌توان از این دستگاه برای چاپ محتوای متنی همراه با اشکال گرافیکی مانند بروشور و کاتالوگ‌های تجاری و تبلیغاتی استفاده کرد. دستگاه سرعت چای برابر با 27 برگ در دقیقه دارد که در مقایسه با مدل‌های دیگر رقم متوسطی محسوب می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر کارآمد برای مصارف روزانه

چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M454dw توان انجام حداکثر 50 هزار پرینت در ماه را دارد و برای مصارف اداری و روزمره گزینه قابل اعتنایی است. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر تک کاره لیزری رنگی برای انجام 750 تا 4000 پرینت در طول ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و از کیفیت عملکرد آن به مرور زمان کاسته نشود.

  • کیفیت و سرعت مناسب در چاپ

رزولوشن پرینتر لیزری HP Pro M454dw برابر با 600 * 600 dpi است که باعث می شود تا کیفیت و میزان خوانایی تصاویر و متون چاپ شده با آن قابل قبول باشد. در این پرینتر تک کاره لیزری از تکنولوژی مخصوص شرکت اچ پی برای بهبود کیفیت رنگ ها و کالیبره کردن آنها بهره برده شده و به همین دلیل می توان بر روی چاپ رنگی بر روی آن حساب باز کرد. به طور کلی پرینتر لیزرری خانگی اچ پی HP Pro M454dw از کیفیت چاپ قابل قبولی برخوردار است.

در زمینه سرعت نیز پرینتر اچ پی مدل HP Pro M454dw کارایی مناسبی دارد. این دستگاه پرینتر لیزری اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 9.5 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 11.1 ثانیه به شما ارائه می دهد و سپس سرعت چاپ آن به 28 برگ در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی می رسد. این میزان سرعت برای استفاده های معمولی سرعت قابل قبولی است و به شما در انجام پرینت های روزانه تان کمک زیادی می کند.

  • مجهز بودن به وای فای، پشتیبانی از شبکه های کابلی

اتصال سایر دستگاه ها به پرینتر لیزری رومیزی HP Pro M454dw به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود! این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و به آسانی به موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... به صورت وایرلس قابل اتصال می باشد. پس اگر فایل های مورد نظرتان جهت چاپ بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، بدون نیاز به انتقال فایل ها به کامپیوتر می توانید آنها را از طریق وای فای به وسیله پرینتر چاپ کنید.

علاوه بر اتصال بی سیم، پرینتر تک کاره اچ پی Pro M454dw از طریق کابل USB نیز قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد. ضمن اینکه این پرینتر تحت شبکه با شبکه های کابلی پرسرعت نیز سازگار است و از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد. این ویژگی برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی انجام می شود، کاربرد بالایی دارد. اینجا کلیک کنید

اگر در خصوص ویژگی ها و کارایی پرینتر لیزری HP Pro M454dw به نقد و بررسی کوتاه و اجمالی نیاز دارید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید، اما اگر می خواهید به اطلاعات کامل تری اشراف داشته باشید سایت ایده برتر پارسیان، منابع اطلاعاتی کامل و جامعی در خصوص این محصول می باشد. به همین منظور لینک فروش اینترنتی پرینتر تک کاره HP Pro M454dw در دو سایت ذکر شده برای شما پیوست گردیده است. 





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 31 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی