شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی UCP-5P یکی دیگر از محصولات شرکت اوریکو می باشد که این محصول نیز از گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB پشتیبانی می کند.

 

برای نقد و بررسی این محصول به دو سایت دی جی کالا و ایده برتر مراجعه بفرمایید.

 

سایت دی جی کالا

شارژرفندکی «اوریکو» مدل « UCP-5P» قابلیت اتصال و شارژ 5 دستگاه به طور همزمان را دارد که یکی از درگاه‌های آن مجهز به فناوری Quick charge 3.0  است و نسبت به شارژر‌های معمولی بسیار سریع‌تر است. ولتاژ ورودی این محصول 12 تا 24 ولت، توان مصرفی دو درگاه شارژر فندکی در آن حداکثر 17 وات و توان مصرفی کل درگاه ها 52 وات است. شدت جریان خروجی آن 2.4 آمپر است که علاوه‌براین‌که گوشی شما زودتر شارژ می‌شود؛ می‌توانید تبلت خود را نیز با آن شارژ کنید. ویژگی دیگر این شارژرفندکی داشتن نشانگرLED می‌باشد. UCP-5P در برابر انواع خطرات احتمالی مانند اتصال کوتاه، افزایش‌دما، شدت جریان و ولتاژ ایمن شده است که این ویژگی باعث می‌شود دستگاه شما آسیب نبیند، طول عمر بیشتری داشته باشد و بتوانید مدت بیشتری از آن استفاده کنید. این شارژر به صندلی پشتی اتومبیل شما وصل می‌شود و سرنشینان عقب خودرو می‌توانند علاوه‌بر شارژ کردن دستگاه خود، از آن استفاده کنند. در‌صورتی‌که به شارژرفندکی نیاز دارید؛ شارژرفندکی اوریو مدل UCP-5P  انتخاب خوبی برای شماست

ادامه مطلب

سایت ایده برتر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P

اگر قصد سفرهای خانوادگی یا دوستانه با ماشین را دارید، شارژر فندکی اوریکو Orico UCP-5P را با خود در داخل خودرو به همراه داشته باشید! این شارژر فندکی با اتصال به قسمت فندکی ماشین، جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند و خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان در طول رانندگی به طور کامل راحت می کند. این شارژر فندکی یک دستگاه مدرن و کارآمد است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. همین ویژگی ها باعث می شود که با خرید شارژر فندکی مدل Orico UCP-5P یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P

  • امکان شارژ هم زمان 5 دستگاه مختلف

شارژر فندکی ماشین اوریکو UCP-5P از دو بخشِ پایه و یک رابط تشکیل شده که از طریق کابل به یکدیگر متصل شده اند. بر روی پایه که به درگاه فندک ماشین متصل می شود، دو پورت و بر روی رابط شارژر که می توان آن را به قسمت پشتی صندلی های جلو متصل کرد، سه پورت خروجی تعبیه شده است. بنابراین شارژر فندکی اوریکو UCP-5P برای تمام 5 سرنشین خودرو قابل استفاده خواهد بود و شما می توانید 5 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل نمایید.

امکان شارژ هم زمان 5 دستگاه مختلف

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

یک پورت از 5 پورت خروجی شارژر فندکی خودرو اوریکو UCP-5P از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) یا همان فست شارژ پشتیبانی می کند و اگر به شارژ فوری گوشی خود نیاز داشتید، می توانید از آن استفاده کنید. شدت جریان خروجی این شارژر فندکی حداکثر برابر با 2.4 آمپر است و امکان شارژ انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB با آن وجود دارد. لازم به ذکر است که پورت های خروجی شارژر فندکی فست شارژ اوریکو UCP-5P از نوع USB 3.0 می باشد و کیفیت و سرعت شارژ بسیار مطلوبی را به شما ارائه می دهند.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

  • نگران ایمنی دستگاه های متصل به شارژر نباشید!

شارژر فندکی اوریکو UCP-5P به گونه ای طراحی شده که از دستگاه های متصل به آن در حین شارژ شدن محافت نماید. در این شارژر از مدارهای هوشمند استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان، افزایش دما، اتصال کوتاه و تخلیه باتری می شود. پس با خیالی آسوده بابت آسیب ندیدن دستگاه های خود، می توانید آنها را به شارژر فندکی سریع اوریکو UCP-5P متصل نمایید.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی