آیا پرینتر لکسمارک MB2442adwe مناسب برای استفاده اداری است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر چهار کاره لکسمارک MB2442adw با ویژگی هایی مانند کیفیت بسیار مطلوب، قابلیت اتصال به موبایل و یا تبلت و سازگاری با شبکه کابلی در بین کاربران خود به محبوبیت رسیده است. با توجه به ویژگی های مطرح شده، این پرینتر به خوبی پاسخگوی نیاز ادارات و شرکت ها می باشد. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع از پرینتر لکسمارک MB2442adwe ارائه دهیم در ادامه ویژگی های محصول را در سایت ایده برتر پارسیان و پی سی پرینتر شرح می دهیم.

پی سی پرینتر:

رینتر Lexmark MB2442adwe از محصولات چهار کاره کمپانی آمریکایی لکسمارک می باشد که با تکنولوژی چاپ لیزری سیاه و سفید اسناد و تصاویر شما را به چاپ می رساند. اما یکی از ویژگی هایی که مشتریان هنگام خرید پرینتر مورد بررسی قرار می دهند سرعت چاپ دستگاه می باشد که این چاپگر لیزری از سرعت چاپ 42 برگ در دقیقه بهره می برد که برای مصارف متوسط توصیه می شود.
از دیگر آپشنهای این محصول می توان به چندمنظوره بودن آن اشاره کرد که با توانایی بی نظیر علاوه بر چاپ کاربردهایی نظیر کپی، فکس و اسکن را برای کاربران خود ارائه می دهد یکی، سرعت کپی Lexmark MB2442adwe همانند سرعت چاپ آن حدود 42 صفحه تک رو و 21 صفحه دو رو می باشد در ضمن این چاپگر سیاه و سفید لکسمارک دارای چاپ دو روی اتوماتیک می باشد. سرعت اسکن ام بی 2442 حدود 45 صفحه سیاه و سفید و 22 صفحه رنگی می باشد. برای دستگاه شبکه بی سیم Wifi نصب شده و این امکان را به کاربر می دهد که از فاصله دور یا اتاق دیگر بدون هیچ گونه اتصال سیمی اقدام به چاپ کند.
کار ماهانه محصول 1.000 تا 10.000 برگ می باشد و ظرفیت کارتریج ارائه شده همراه آن حدود 2.500 برگ می باشد. از دیگر مشخصات فنی این محصول حافظه 1024 مگابایتی و پردازنده دو هسته ای 1000 مگاهرتزی آن می باشد که این امکان را به کاربر می دهد که چندین صفحه را در حافظه دستگاه ذخیره کند و در مواقع نیاز آنها را به چاپ برساند. ظرفیت کاست های ورودی و خروجی دستگاه به ترتیب 250 و 150 برگ می باشد و دارای ADF خودکار به ظرفیت 50 برگ می باشد. شما می توانید چاپگر Lexmark MB2442adwe را با قیمت مناسب از پی سی پرینتر نمایندگی لکسمارک با قیمت مناسب خریداری کنید اما اگر به فکر خرید محصولی غیر از این می باشید من HP m452nw محصولی از اچ پی را به شما معرفی می کنم که از توان و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به اسکنر تخت و متصل به ADF

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز دستگاه پرینتر لیزری اداری MB2442adwe به کار شما خواهد آمد! این پرینتر دارای یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ است و قادر به انجام اسکن سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 600 * 600 dpi می باشد. این اسکنر دارای سرعت اسکن سیاه و سفید 45 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 20 تصویر در دقیقه در حالت دو رو است. همچنین سرعت اسکن رنگی اسکنر به کار رفته در چاپگر لکسمارک MB2442adwe در حالت یک رو برابر با 22 تصویر در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 10.5 تصویر در دقیقه می باشد.

با استفاده از اسکنر موجود در پرینتر چند کاره لکسمارک مدل Lexmark MB2442adwe می توانید فایل های اسکن شده را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره کرده و آنها را به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه، سرور FTP یا فلش مموری USB ارسال نمایید.

  • قابلیت اتصال به موبایل و تبلت از طریق وای فای

از جمله مشخصات کاربردی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MB2442adwe  باید به مجهز بودن آن به وای فای داخلی اشاره کرد. به این ترتیب به آسانی می توانید موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر خود را به صورت بی سیم به این پرینتر متصل کرده و فایل های موجود بر روی آنها را چاپ کنید. این ویژگی نقش مهمی در سریع تر و راحت تر انجام شدن پرینت ها دارد که به افزایش بازده کاری کارمندان منجر می شود. ادامه مطلب:

پرینتر های لیزری با توجه به ویژگی های مختلف مانند سرعت، کیفیت و قابلیت های متعدد آن قیمت گذاری می شوند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایده برتر  پارسیان می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب ثبت سفارش کنید.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی