قیمت خرید پاور بانک هویت Havit HV-PB013X
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز به دنبال خرید شارژر همراه کارآمد برای استفاده روزمره خود هستید، پاور بانک 10000 میلی آمپر هویت HV-PB013X را مد نظر داشته باشید. این پاور بانک با قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه به خوبی پاسخوگی نیاز شماست. ما نقد و بررسی این محصول را از دو سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا شرح می دهیم. 

دیجی کالا:

شارژر همراه مدل PB-013X دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و دو پورت خروجی یک و دو آمپری می باشد که به صورت همزمان قابل استفاده اند. بدنه این محصول بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. جنس بدنه این پاوربانک برای مقاومت بیشتر در برابر ضربه و خط و خش آلومینیومی می باشد. در کنار دو پورت خروجی و پورت ورودی دستگاه، نشانگر LED نیز جهت اطلاع از میزان شارژ دستگاه وجود دارد. همچنین هویت پاوربانک PB013X را مجهز به ویژگی شارژ سریع کرده است و چنانچه دستگاه شما از این ویژگی برخوردار باشد، می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی گجت خود را شارژ کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو درگاه ورودی MicroUSB و لایتنینگ جهت شارژ پاوربانک

برای شارژ باتری پاور بانک دو پورت هویت HV-PB013X باید از پورت های MicroUSB و لایتنینگ تعبیه شده بر روی بدنه آن استفاده کنید. مجهز بودن به پورت لایتنینگ یکی از مزیت های این پاوربانک است که امکان اتصال کابل لایتنینگ به آن را برای شما فراهم می آورد. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک هویت HV-PB013X برابر با 2.0 آمپر می باشد که سرعت قابل قبولی را در هنگام شارژ کردن باتری پاوربانک برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده در قسمت بالای پورت های ورودی شارژر همراه هویت HV-PB013X از میزان شارژ تقریبی آن مطلع شوید.

پاور بانک هویت Havit HV-PB013X با ظرفیت 10000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند بدنه آلومینیومی و کیفیت ساخت مطلوب، امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف و سرعت مناسب در شارژدهی (به خصوص شارژ گوشی) به خوبی از عهده شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظر شما بر می آید. پس اگر به دنبال پاوربانکی برای استفاده های روزمره و عادی هستید، پاوربانک هویت HV-PB013X را مد نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

در بررسی صورت گرفته توسط اینجانب شرکت ایده برتر در مقایسه با شرکت دیجی کالا از نقد و بررسی کاملی برخوردار بوده است چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول دارید به لینک فروش اینترنتی پاور بانک هویت Havit HV-PB013X مراجعه نمایید. همچنین این پاور بانک با قیمت مناسب تری در سایت ایده برتر موجود است که می توانید برای خرید اینترنتی این محصول اقدام نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی