ویژگی ها و مشخصات پاور بانک کلومن Koluman KP-150
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک کلومن Koluman KP-150 از جمله پاور بانک های سبک وزنی است که شما به راحتی می توانید در تمام روز با خود همراه داشته باشید در صورت لزوم، انواع دستگاه های الکترونیکی خود را شارژ کنید. این پاور بانک در رنگ های مختلف متناسب با سلیقه شما در بازار موجود می باشد در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با پاور بانک 8000 میلی آمپر کلومن KP-150 که توسط سایت های ایده برتر، نشت آپ و دیجی کالا بررسی شده اند همراه باشید.

نشت آپ:

طراحی و ساخت

شارژر همراه کلومن مدل kp – 150 طراحی مستطیلی دارد و با ضخامت یک سانتی‌متری و وزن 100 گرمی دستگاه نسبتا باریک و سبکی محسوب می‌شود که به راحتی در جیب یا کیف جا می گیرد و به آسانی قابل حمل است. بدنه این محصول پلاستیکی است و در سه رنگ آبی فیروزه ای ،صورتی و مشکی عرضه شده است. این شارژر یک درگاه خروجی با کابل  microUSB متصل به دستگاه و یک پورت usb خروجی دارد و با یک ورودی microUSb شارژ می شود و همچنین دارای یک نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باقی مانده است.

ویژگی ها

شارژر همراه کلومن مدل kp – 150 با محدوده ظرفیت 5 تا 10 هزار میلی آمپر ساعت در بازار عرضه شده است که نسخه موجود در نشت آپ دارای ظرفیت 8000(mAh) است . ولتاژ ورودی و خروجی آن  5v  با شدت جریان 5A است. Kp – 150  سازگار با انواع سیستم عامل‌های ios  و اندرویدی ،دستگاه‌های پخش موسیقی ، دوربین‌های ورزشی و انواع تبلت‌ها است. وجود قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ،  شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه ، نگرانی درباره آسیب‌های احتمالی در هنگام شارژ را برطرف می‌کند و کاربران می توانند با خیال راحت از امکان شارژ باتری خود در هر لحظه و هر جایی لذت ببرند. کلومن برای رفع نیاز به حمل کابل شارژ جدا یک کابل micoUSB در این شارژر تعبیه کرده است.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    10*50*70 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    سبک|100 تا 200 گرم
  • وزن
    100 گرم
  • محدوده ظرفیت
    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    7200 میلی‌آمپر ساعت 

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو پورت خروجی با شدت جریان مطلوب

بر روی بدنه پاور بانک 8000 میلی آمپر کلومن KP-150 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که امکان شارژ دو دستگاه را به صورت هم زمان برای شما فراهم می آورد. این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 آمپر و 2.1 آمپر هستند و سرعتی مطلوب (به خصوص در شارژ گوشی) را به ارمغان می آورند. همچنین پاور بانک دو پورت کلومن KP-150 از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، تخلیه باتری، نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و شارژ بیش از حد محافظت می کند. بنابراین بدون نگرانی بابت افت طول عمر باتری یا آسیب دیدن گوشی و دیگر دستگاه هایتان در حین شارژ شدن، می توانید آنها را به پاوربانک گوشی موبایل کلومن KP-150 متصل کنید.

شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

شارژر همراه کلومن KP-150 دارای یک پورت MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت مطلوبی در شارژ شدن باتری پاور بانک را ارائه می دهد. از این جهت دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ باتری پاور بانک ندارید و می توانید کارهای روزمره خود را با سرعت بالاتری به پیش ببرید. برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاور بانک، باید از نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه آن کمک بگیرید.

همراه با پاور بانک تبلت کلومن 8000 میلی آمپر مدل KP-150 یک کابل USB Type-C نیز ارائه می شود که در زیر درب کشویی آن جایگذاری می شود. این نوع طراحی سبب شده تا نیازی به حمل جداگانه کابل شارژ نداشته باشید. پس اگر گوشی یا تبلت شما دارای پورت USB Type-C است، این پاوربانک گزینه بسیار ایده آلی برایتان خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این محصول کلیک کنید.

شما نیز می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات بیشتر، تجربیات خود را از پاور بانک کلومن Koluman KP-150 با ظرفیت 8000 میلی آمپر در قسمت نظرات سایت به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی