پاور بانک کلومن Koluman KP-135
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت کلومن یکی برند های مطرح در خصوص تولید انواع لوازم جانبی محصولات دیجیتال به شمار می آید. پاور بانک کلومن KP-135 یکی از محصولات خوش ساخت و بادوام این کمپانی بزرگ است. برای آشنایی با مشخصات و کارایی های این محصول با نقد و بررسی دو سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

در حالی که خیلی از کمپانی‌ها، در تولید پاور بانک از باتری لیتیوم یونی استفاده می‌کنند، کلومن با خوش‌فکریِ تمام در ساخت این محصول از باتری لیتیوم پلیمری استفاده کرده است. باتری‌های پلیمری نسبت به انواع یونی، وزن کمتری دارند و به دلیل اتلاف انرژی کمتر، طول عمر بیشتر و کارایی بهتری هم خواهند داشت. ضمن این که باتری‌های پلیمری طیف گسترده‌تری از دمای بسیار پایین تا دمای بسیار بالا را پوشش می‌دهند. و این در حالی است که باتری‌های لیتیوم یونی در بهترین حالت در دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوبی خواهند داشت. استفاده از باتری پلیمری باعث عملکرد قوی، ماندگار و مطمئن‌تر این دستگاه شده است.

پاور بانک مدل KP-135 دو درگاه خروجی با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر و شدت جریان خروجی 1.0 و 2.1 آمپر دارد. ظرفیت اسمی این محصول 10 هزار میلی آمپر ساعت است و از 5 تا 10 هزار میلی آمپر هم ظرفیت واقعی دارد. و این یعنی با یک پاوربانک قدرتمند و قوی روبه‌رو هستید که می‌توانید برای شارژ انواع دستگاه‌های الکترونیکی خود، به آن اعتماد کنید. این پاوربانک با انواع گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون، تبلت، دستگاه‌های موزیک پلیر و دوربین سازگاری دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای دو پورت خروجی با سرعت شارژدهی مطلوب

از آنجا که پاور بانک 10000 میلی آمپر کلومن KP-135 دارای دو پورت خروجی است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها برابر با 1.0 آمپر و 2.1 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. ضمن اینکه شارژر همراه کلومن KP-135 از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک کلومن KP-135 را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

پاور بانک کلومن Koluman KP-135 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • دارای دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB

بر روی بدنه پاوربانک بی سیم کلومن KP-135 دو پورت ورودی لایتنینگ و MicroUSB تعبیه شده که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن به پورت لایتنینگ یکی از مزیت های این پاور بانک است که امکان شارژ باتری پاور بانک از طریق کابل لایتنینگ را برای شما فراهم می آورد. در حالت کلی شدت جریان ورودی شارژر همراه کلومن KP-135 برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژ شدن باتری پاوربانک را برای شما به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید. با شماره سایت ایده برتر تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی