تحلیل و بررسی هندزفری بلوتوث ریمکس Remax RB-T9
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری های موجود در بازار از نظر قابلیت اتصال به دو دسته بی سیم و با سیم تقسیم بندی می شوند که از نظر ویژگی ها و کاربرد باهم متفاوت هستند. هندزفری بلوتوثی ریمکس Remax RB-T9 از دسته هندزفری هایی است که از طریق اتصال بلوتوثی به انواع دستگاه های دیجیتال متصل می شود در این صورت به راحتی در عین رانندگی و یا انجام کارهای روزانه بدون درست گرفت گوشی به مکالمه بپردازید و یا اهنگ مورد علاقه تان را گوش دهید. با ما برای بررسی این محصول از سایت های دیجی کالا و ایده برتر همراه شوید.

دیجی کالا:

هدست بلوتوث «ریمکس» مدل «T9» علاوه بر مکالمه، از قابلیت پخش موسیقی هم پشتیبانی میکند؛ بنابراین شما میتوانید با کمک آن موسیقی مورد علاقهتان را هم گوش دهید. این محصول تنها 8 گرم وزن دارد و زمانی که آن را روی گوشتان قرار میدهید هیچ احساس ناخوشایندی نخواهید داشت. باتری بهکار رفته در آن 100 میلیآمپر ساعت ظرفیت دارد. ظرفیت این باتری به صورتی است که با یک مرتبه شارژ کردن امکان 6 ساعت مکالمهی مداوم برای شما وجود دارد. همچنین این باتری در حالت پخش موسیقی 5 ساعت دوام داشته و در حالت استندبای تا 180 ساعت هدست را روشن نگه میدارد. شما میتوانید وضعیت باتری در این محصول را با استفاده از نشانگر LED روی هدست بررسی کنید تا در مواقع لازم آن را شارژ کنید. برای شارژ باتری آن کافی است هدست را با استفاده از یک کابل USB به یک دستگاه مجهز به درگاه USB مانند لپتاپ و کامپیوتر یا یکی از انواع شارژرهای دیواری، فندکی، پاور بانک و دیگر شارژرهای از این قبیل متصل کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت اتصال بلوتوثی هم زمان به دو دستگاه

از هندزفری بی سیم ریمکس RB-T9 می توان در ارتباط با انواع گوشی های اندرویدی و گوشی های iOS به آسانی استفاده کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث گوشی به آن متصل شوید. بر روی بدنه هندزفری ریمکس RB-T9 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در صورت موفقیت آمیز بودن اتصال، به رنگ آبی درآمده و شما را از این موضوع مطلع می کند. توجه داشته باشید که در این هندزفری از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده و در هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی های دارای نسخه بلوتوث سازگار با آن، با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نمی شوید. لازم به ذکر است که هندزفری بی سیم بلوتوثی ریمکس RB-T9 قابلیت اتصال بلوتوثی هم زمان به دو دستگاه مختلف را نیز دارد.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که محدوده عملکرد هندزفری بلوتوثی ریمکس RB-T9 برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

  • از صدایی با کیفیت در هنگام مکالمه بهره مند شوید!

صدای ارائه شده توسط هندزفری تو گوشی بیسیم ریمکس RB-T9 دارای کیفیت HD است و از این جهت در هنگام مکالمه می توانید از صدایی واضح بهره مند شوید. این هندزفری توانایی پخش موسیقی را نیز دارد و اگر به شنیدن موسیقی در حین انجام دادن کارهای روزانه تان عادت دارید، می توانید بر روی آن حساب باز کنید. به همین منظور بر روی بدنه هندزفری Remax RB-T9 دکمه هایی به منظور تنظیم میزان صدا و مدیریت تماس نیز تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به دسترسی به گوشی، صدای مکالمه یا موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید یا تماس های دریافتی خود را مدیریت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی منابع خوبی در خصوص ویژگی های انواع هندزفری می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان از نقد و بررسی هندزفری بی سیم ریمکس RB-T9 بهره مند شوید به همین منظور لینک محصول برای شما پیوست شده است.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی