مقایسه قیمت شارژر فندکی شیائومی CCZ05ZM
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از مهمترین وِیژگی های شارژر فندکی ماشین شیائومی CCZ05ZM مجهز بودن آن به فناوری فست شارژ می باشد. این قابلیت در قیمت نهایی یک شارژ فندکی نیز تاثیر گذار است. لازم است بگویم در این مطلب می خواهیم این محصول را از نظر قیمت در سایت های ایده برتر پارسیان و شیائومی شاپ با هم  مقایسه کنیم به همین منظور قبل از این مقایسه ابتدا نیاز داریم که ویژگی های این محصول را از دیدگاه این دو سایت مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

شیائومی شاپ:

شارژر فندکی مدل CC05ZM شیائومی دارای شارژ سریع 18 وات است و با برخورداری از دو پورت یو اس بی 5V 2.4A، امکان شارژ سریع 2 دستگاه را به طور همزمان فراهم می‌کند. این شارژر می‌تواند سریعترین شارژ ممکن را تا 2.4 آمپر با استفاده از یک پورت فراهم کند، که باعث افزایش کارایی و کاهش زمان شارژ می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین سرعت در شارژ را تجربه کنید!

شاید بتوان مهم ترین ویژگی شارژر فندکی شیائومی مدل CCZ05ZM را پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) دانست که بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. شدت جریان خروجی این شارژر برابر با 2.4 آمپر و توان آن برابر با 18 وات است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که با استفاده از شارژر فندکی فست شارژ شیائومی CCZ05ZM دیگر نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید داشت. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا تبلت شما نیز باید با این فناوری سازگار باشند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شوند.

  • قابل استفاده برای شارژ انواع گوشی ها و دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین شیائومی CCZ05ZM در درگاه فندک خودرو نصب می شود و جریان برق مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. از این جهت می توان از آن برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، پاوربانک، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست استفاده کرد. لازم به ذکر است که شارژر فندکی گوشی شیائومی CCZ05ZM دارای دو پورت خروجی است و قابلیت شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان را داراست.

شما می توانید از شارژر فندکی خودرو شیائومی CCZ05ZM با استفاده از یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و از طریق کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ محصولات اپل (آیفون، آیپد و آیپاد) بهره ببرید. از این جهت می توان شارژر فندکی شیائومی CCZ05ZM را محصولی با کارایی بالا دانست.

در پایان قابل ذکر است که شارژر فندکی دو پورت شیائومی CCZ05ZM از نظر قیمت در سایت های ایده بپارسیان و شیائومی مورد بررسی قرار گرفت و چانچه شما قصد خرید شارژر فندکی شیائومی CCZ05ZM را دارید می توانید این محصول را با قیمت مناسب از سایت ایده برتر خریداری کنید به همین منظور لینک فروش اینترنتی محصول برای شما پیوست گردیده است.

https://www.ebpnovin.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-Xiaomi-CCZ05ZM





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی