نقد و بررسی شارژر فندکی اوریکو Orico UCM-2U
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی UCM-2U که از محصولات شرکت اوریکو می باشد با گوشی های گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB سازگار است. این محصول از 2 درگاه خروجی USB 2.0 بهره می برد.

 

نقد و بررسی این محصول در سه سایت جانبی، دی جی کالا و ایده برتر موجود می باشد

 

سایت جانبی

شارژر فندکی اوریکو UCM-2U

اوریکو یکی از شرکت های نوآورانه در زمینه تکنولوژی انتقال داده ها و شارژ USB است. اوریکو در ادغام نظریه پیشرفته "رایانه آسان شما"، لوازم جانبی الکترونیکی را با بخش IT خود طراحی و تولید می کند. این شرکت با ایده های نوآورانه و کیفیت عالی، رضایتمندی کاربران در سطح جهان را کسب می کند و در حال حاضر با نام تجاری اوریکو "ORICO" در تولید لوازم جانبی مختلف مانند هارد،شارژر، پاور بانک، کابل های شارژ و انتقال داده، پاور هاب، شارژر فندکی، چند راهی برق، براکت هارد،کابل و مبدل، انواع کابل شبکه و غیره در چین به فعالیت می پردازد. ORICO به طور مداوم برای مشتریان "کالاهای کاربردی و کاربر پسند" را تأمین می کند. محصولات این شرکت به صورت اینترنتی در سایت اوریکو، سایتهای چینی و فروشگاه های اینترنتی بین المللی مانند آمازون در سراسر جهان و سایت جانبی به فروش می رسد.

یکی از رایج ترین راه ها برای شارژ دستگاه های هوشمند در این شرایط استفاده از شارژر های فندکی است که از باتری خودرو برای شارژ دستگاه های هوشمند تغذیه می کنند.

شارژر فندکی اوریکو UCM-2U با داشتن طراحی زیبا و شارژ قدرتمند یکی از نمونه های بسیار کاربردی محسوب می شود. این شارژر فندکی به شکل یک چکش اضطراری طراحی شده است که علاوه بر داشتن دو پورت USB با جریان 3.1A و تکنولوژی MPS، می تواند در مواقع اضطراری برای شکستن پنجره اتومبیل مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلب

 

سایت ایده برتر

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCM-2U

با خرید شارژر فندکی و به همراه داشتن همیشگی آن با خیالی راحت بابت تمام نشدن شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان، به رانندگی بپردازید! شارژر فندکی اوریکو Orico UCM-2U با ویژگی هایی مانند امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه، بدنه ای فلزی و با دوام و سازگاری با انواع دستگاه های دیجیتال هر آنچه را که از یک شارژر فندکی مرغوب و با کیفیت انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین اوریکو UCM-2U

  • ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت

شرکت اوریکو در ساخت شارژر فندکی UCM-2U از آلومینیوم مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت فوق العاده ای بهره می برد. به طوری که در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم کاملاً مقاوم است. دوام و استحکام شارژر فندکی ماشین اوریکو UCM-2U به اندازه ای است که در مواقع حساس می توانید از آن به عنوان چکش اضطراری برای شکستن شیشه ها نیز استفاده کنید!

ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت

  • امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

شارژر فندکی اوریکو مدل Orico UCM-2U دارای دو پورت خروجی USB است و امکان اتصال دو دستگاه مختلف به آن به صورت هم زمان وجود دارد. این شارژر فندکی با اتصال به درگاه فندک خودرو، جریان برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) را از جریان برق تولید شده توسط باتری ماشین (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) تأمین می کند. شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت اوریکو UCM-2U در مجموعِ دو پورت برابر با 3.1 آمپر است و شما می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند اسپیکر و هدفون، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB را با آن شارژ نمایید.

امکان شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان

  • ارائه شدت جریانی متناسب با گوشی یا تبلت

شارژر فندکی اوریکو UCM-2U به IC هوشمند نیز مجهز است و متناسب با دستگاه متصل با آن، شدت جریان خروجی را تنظیم می کند. به عنوان مثال این شارژر فندکی در هنگام اتصال موبایل یا تبلت به آن، شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر را ارائه می دهد. چرا که با شدت جریانی بیشتر از این مقدار، احتمال آسیب دیدن باتری موبایل و تبلت وجود دارد. به این ترتیب با استفاده از این شارژر فندکی از کیفیتی عالی در شارژدهی بهره مند خواهید شد.

ادامه مطلب

 

سایت دی جی کالا

شارژر فندکی «اوریکو» مدل «UCM-2U» دو درگاه خروجی دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف را به طور هم‌زمان به همراه دارند. شدت جریان خروجی در این مدل از شارژرهای فندکی اوریکو 3.1 آمپر است. بنابراین، به طور مثال می‌توان شدت جریان خروجی 1.0آمپری را از یکی از درگاه‌های این شارژر گرفت و دستگاهی با شدت جریان 2.1 آمپر را به دیگر درگاه آن متصل کرد. این شدت‌جریان بالا باعث می شود که UCM-2U قابلیت شارژ تبلت را نیز داشته باشد و دستگاه‌های پشتیبانی کننده از شدت جریان بالای 2 آمپر را نیز سریع‌تر شارژ کند. ولتاژ ورودی این محصول 12 تا 24 ولت و ولتاژ خروجی آن 5 ولت است. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید؛ سپس گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را با کمک یک کابل USB به یکی از درگاه‌ها متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن به طور کامل شارژ شود.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی