راهنمای خرید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MB2546adwe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از پارامتر های مهم در انتخاب و خرید یک پرینتر توجه به کیفیت و سرعت آن است. شرایطی را تصور کنید که برای ارائه یک گزارش از یک پرینتر بی کیفیت استفاده نمایید در این صورت قطعا شما با مشکل مواجه خواهید شد. به همین منظور خرید یک پرینتر کارآمد و با کیفیت امری ضروری است. پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک MB2546adwe از جمله پرینتر هایی است که با سرعت و وضوح چاپی بالا توانسته محبوبیت زیادی در بین کارابران داشته باشد. ما در این مطلب راهنمای خرید پرینتر لیزری لکسمارک را ارائه می دهیم به همین منظور برای بررسی این محصول از سایت پی سی پرینتر و ایده برتر پارسیان استفاده کرده ایم پس این مطلب را مطالعه نمایید.

پی سی پرینتر:

پرینترهای لکسمارک از نظر سرعت با یک دستگاه کپی برابری می کنند به همین خاطر امروزه در بازار جهانی از محبوبیت خاصی برخورادار می باشند اگر قصد خرید پرینتر را دارید من برندی از لکسمارک را به شما پیشنهاد می کنم. یکی از این نمونه ها Lexmark MB2546adwe می باشد که با تکنولوژی چاپ لیزری و تک رنگ سیاه و سفید اسناد و تصاویر شما را با سرعت 46 برگ در دقیقه به چاپ می رساند، این چاپگر چهار کاره از قابلیت چاپ دورو و تکنولوژی چاپ بی سیم بهره می برد که با این قابلیت در زمان و هزینه بسیار به صرفه و مفید می باشد.

https://pcprinter.ir/product/lexmark-mb2546adwe/

ایده برتر پارسیان:

  • چاپ تصاویر و متون سیاه و سفید با کیفیتی بسیار مناسب

با استفاده از چاپگر اداری لکسمارک MB2546adwe خیالتان بابت وضوح و میزان خوانایی تصاویر و متون چاپ شده راحت خواهد بود. این پرینتر با دو رزولوشن 600 * 600 dpi و 1200 * 1200 dpi (با کیفیت چاپ تصاویر 1200 و 2400) فایل های مورد نظر شما را چاپ می کند و کیفیتی بسیار مناسب را برای شما به ارمغان می آورد.

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق وای فای

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لکسمارک 2546adwe مجهز بودن آن به وای فای داخلی است که اتصال آسان آن به دستگاه های دیگر مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... را به صورت بی سیم فراهم می آورد. پس اگر فایل های مورد نظرتان بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده، نیازی به انتقال آنها به کامپیوتر جهت چاپ ندارید و به آسانی می توانید آنها را به صورت مستقیم چاپ کنید.

  • از اسناد خود به صورت رنگی اسکن تهیه کنید

در پرینتر چند کاره لکسمارک MB2546adwe یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ به کار رفته است. از طریق این اسکنر می توانید از اسناد خود به صورت سیاه و سفید (با رزولوشن 1200 * 600 ppi) و رنگی (با رزولوشن 600 * 600 ppi) اسکن تهیه کنید و فایل های خروجی را در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG ذخیره نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که اسکنر موجود در دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک MB2546adwe دارای سرعت اسکن سیاه و سفید 45 تصویر در دقیقه و اسکن رنگی 22 تصویر در دقیقه در حالت یک رو است. همچنین این اسکنر قادر به انجام اسکن 20 تصویر در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 10.5 تصویر در دقیقه به صورت رنگی در حالت اسکن دو رو می باشد و از این جهت کارایی بالایی در تهیه اسکن از اسناد مورد نظر شما دارد.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%84%DA%A9%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-Lexmark-MB2546adwe

از دیگر قابلیت های پرینتر وایرلس لیزری لکسمارک MB2546adwe در هنگام اسکن می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فولدر موجود در شبکه، سرور FTP، اکانت ایمیل و فلش مموری USB اشاره کرد.

در انتها لازم دیدم به این نکته اشاره کنم که بیشتر پرینتر های شرکت اچ پی در سایت ایده برتر پارسیان و پی سی کالا موجود است شما می توانید با مراجعه به این سایت از مزایای خریدی مقرون به صرفه و راحت بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 28 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی