معرفی شارژر فندکی کداک Kodak CA2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی CA2 یکی از شارژ فندکی های کوچک، سبک و خوش ساخت شرکت معتبر کداک می باشد. این شارژر فندکی قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. ما از سایت های دیجی کالا و ایده برتر ویژگی های این محصول را گرد آوری کرده ایم برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

دیجی کالا:

اگر به دنبال تهیه شارژر فندکی برای خودرایتان هستید، شارژر فندکی کداک مدل CA2 یکی از گزینه‌هایتان است. ابعتد و وزن این مدل برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این مدل در ابعاد 20 × 20 × 70 میلی‌متر و وزن 20 گرم به بازار عرضه شده. کداک ولتاژ ورودی این محصول را  12و 24 ولت و ولتاژ خروجی آن را  5 ولت اعلام کرده است. شارژر فندکی کداک مدل CA2 دارای دو درگاه خروجی USB است. یکی از ویژگی‌های این کالا امکان  شارژ سریع آن است. مقدار شدت جریان خروجی در نظر گرفته شده برای این کالا  2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل اعلام شده است.

https://www.digikala.com/product/dkp-1150333/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-ca2

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی خودرو کداک CA2 در مجموع برابر با 2.4 آمپر است. همچنین این شارژر فندکی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی (به خصوص در شارژ گوشی) را به شما ارائه می دهد. بنابراین دیگر نیازی به منتظر ماندن برای مدت زمان های طولانی برای تکمیل شدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان نخواهید داشت. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی فست شارژ کداک CA2 را مناسب ارزیابی کرد.

 شارژر فندکی کداک Kodak CA2 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو پورت خروجی، سرعت بسیار مطلوب در شارژدهی و کیفیت ساخت مطلوب یک انتخاب ایده آل برای استفاده در خودروی شما دانست. این شارژر فندکی ماشین فست شارژ با درگاه فندک تمام ماشین های سواری، کامیون ها، وانت ها و... سازگار است و تمام انتظارات شما از یک شارژر با کیفیت و مرغوب را به خوبی برآورده می کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت شارژر فندکی ماشین و نحوه خرید شارژر فندکی کداک CA2 را دریافت کنید. همچنین اگر در انتخاب شارژر فندکی مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

https://www.ebpnovin.com/common/search?key=%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1+%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%A9%DB%8C+%DA%A9%D8%AF%D8%A7%DA%A9+Kodak+CA2+

در پایان می توان گفت اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این شارژ فندکی هستید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید در بررسی صورت گرفته شرکت ایده برتر پارسیان از نقد و بررسی کاملی بر خوردار است . اما اگر قصد خرید محصول را دارید می توانید با مقایسه قیمت در این دو سایت از خرید مقرون به صرفه بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی