شارژر فندکی انرجیا Energea Mini Drive
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی انرجیا Energea Mini Drive از شارژ فندکی های چندکاره است که با انواع گوشی های اندرویدی و آیفونی سازگار می باشد. در این فرصت قصد داریم به نقد و بررسی و نظرات سایت های مطرح دیجی کالا و ایده برتر پارسیان که در مورد این محصول نوشته اند به طور خلاصه مرور کنیم.

دیجی کالا:

ابعاد
25.2 × 43 میلی‌متر
وزن
15 گرم
ولتاژ ورودی
12V-24V ولت
ولتاژ خروجی
5V ولت
شدت جریان خروجی
2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0
توضیحات
دارای Safety Circuit Protection

ایده برتر پارسیان:

  • کوچک، سبک و با دوام

شارژر فندکی انرجیا مدل Mini Drive همان طور که از اسمش پیداست دارای ابعاد بسیار جمع و جور و کوچکی است. این شارژر فندکی گوشی تنها با 43 میلی متر ارتفاع و 25.2 میلی متر عرض روانه بازار شده و دارای 15 گرم وزن است. بنابراین شارژر فندکی انرجیا Mini Drive فضای بسیار کمی از خودروی شما را اشغال می کند و باعث ایجاد مزاحمت برای شما در هنگام رانندگی نمی شود.

 

مورد دیگری که باید در این زمینه به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت بسیار مطلوب شارژر فندکی ماشین انرجیا Mini Drive است. این شارژر فندکی برای ماشین در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف

طریق استفاده از شارژر فندکی خودرو انرجیا Mini Drive به این صورت است که ابتدا باید آن را در درگاه فندک ماشین قرار دهید و پس از آن گوشی خود را از طریق کابل شارژ به آن متصل کنید. به همین راحتی قادر به استفاده از این شارژر فندکی خواهید بود! شارژر فندکی انرجیا Mini Drive دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. شما می توانید از این محصول برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و... استفاده کنید.

شارژر فندکی انرجیا Energea Mini Drive

  • سرعت و کیفیت بسیار مطلوب در شارژدهی

از آنجا که شدت جریان خروجی شارژر فندکی دو پورت انرجیا Mini Drive برابر با 2.4 آمپر است، می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب آن اطمینان داشت. همچنین در این شارژر از مدارهای محافظ بهره برده شده و به همین دلیل دستگاه های متصل به آن به طور کامل در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و دمای زیاد مورد محافظت قرار می گیرند. پس بدون نگرانی بابت آسیب دیدن گوشی خود در حین شارژدهی، می توانید آن را به شارژر فندکی ماشین انرجیا Mini Drive متصل نمایید.

شما می توانید با مراجعه به دو سایت ایده برتر و دیجی کالا ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، از نظر کاربرانی که از شارژر فندکی انرجیا مدل Mini Drive استفاده کرده اند نیز بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 23 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی