.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به یک پرینتر سبک و جمع و جور برای اداره یا کسب و کار خود احتیاج دارید پرینتر لیزری اداری اچ پی HP Pro MFP M128fn مدنظر داشته باشید. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با این پرینتر که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و جهان چاپگر نوین بررسی و نقد شده اند با ما همراه باشید.

جهان چاپگر نوین:

پرینتر چهار کاره لیزر سیاه سفید اچ پی 128 شبکه
پرینت-اسکن-کپی-فاکس
سرعت چاپ : 20 برگ در دقیقه
کیفیت چاپ : 600*600
توان چاپ ماهانه : 8.000 برگ
ورودی کاغذ : 150 برگ
امکان شبکه : دارد
تونر کارتریج : HP 88A
ظرفیت تونر : حدود 1500 برگ 

ایده برتر پارسیان:

  • انجام عملیات چاپ بر روی انواع کاغذ

پرینتر لیزری HP Pro MFP M128fn برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط ارائه شده و از این جهت از گنجایش کاغذ معمولی بهره می برد. این پرینتر در حالت استاندارد دارای یک سینی 150 برگی است و توانایی پشتیبانی از سینی های اختیاری را ندارد. بنابراین در هنگام خرید پرینتر چند کاره باید حجم کاری خود را برآورد کرده و متناسب با نیاز خود آن را تهیه کنید. در چاپگر لیزری چند کاره اچ پی HP Pro MFP M128fn از انواع کاغذ شامل کاغذهای معمولی در سایز A4  و کوچکتر ، پاکت نامه، کارت پستال و لیبل قابل استفاده می باشد.

  • سازگار با تونر کارتریج مقاوم و با دوام

پرینتر سیاه و سفید لیزری اچ پی Pro MFP M128fn برای انجام چاپ و کپی به یک تونر کارتریج مشکی نیاز دارد که این تونر کارتریج از مدل HP 88A با ظرفیت 1500 برگ می باشد. در رابطه با تونر کارتریج های شرکت اچ پی باید به این نکته اشاره کرد که از کیفیت مرغوبی برخوردار هستند و در حین استفاده از آنها با مشکل خشک شدن و کمرنگ شدن مواجه نخواهید شد. این تونر کارتریج اچ پی برای مدتی کار شما را راه می اندازد و نیازی به صرف هزینه بابت سرویس یا تعویض تونر کارتریج نخواهید داشت.

  • اتصال به دستگاه های دیگر و استفاده به صورت گروهی

از نظر وضعیت اتصالی پرینتر لیزری اداری اچ پی HP Pro MFP M128fn توانایی اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر و دستگاه های دیگر از طریق پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه را دارد و می توانید با برقراری ارتباط میان این دستگاه های دیجیتال و پرینتر فایل های موجود بر روی آنها را پرینت کنید. علاوه بر این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی مدل Pro MFP M128fn با پشتیبانی از شبکه های کابلی (اترنت) امکان استفاده به صورت گروهی را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب با استفاده از چندین کامپیوتر می توانید به صورت همزمان از پرینتر استفاده کنید.

در پایان می توان گفت که شرکت ایده برتر از سایت های فروشگاهی برتر در خصوص معرفی ویژگی ها و کارایی های انواع پرینتر لیزری و جوهر افشان می باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی از خریدی مطمئن و ارزان بهره مند شوید.

 





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 20 فروردين 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی